54%

The Transformation of the World: A Global History of the Nineteenth Century (متن کامل)

Original price was: 900000 تومان.Current price is: 410000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Transformation of the World تغییر جهان اثر Jürgen Osterhammel

کتاب The Transformation of the World

تاریخ جهانی پانورامیک قرن نوزدهم

«تغییر جهان» که تاریخ تاریخی قرن نوزدهم است، پرتره ای پانوراما و چندوجهی از جهانی در حال گذار ارائه می دهد. یورگن اوسترهامل، محقق برجسته‌ای که برودل قرن نوزدهم نامیده می‌شود، فراتر از گزارش‌های مرسوم اروپایی‌مرکزی و گاه‌شماری آن دوران حرکت می‌کند و در عوض یک تاریخ واقعاً جهانی از گستره‌ی خیره‌کننده و دانش عظیم ارائه می‌دهد.

او نیروهای قدرتمند و پیچیده‌ای را بررسی می‌کند که در طول «قرن طولانی نوزدهم»، خوانندگان را از نیویورک به دهلی نو، از انقلاب‌های آمریکای لاتین تا شورش تایپینگ، از خطرات و وعده‌های بازارهای کار فراآتلانتیک اروپا به اروپا می‌برد. سختی هایی که مردم عشایر و قبیله ای در سراسر کره زمین متحمل شدند. اوسترهامل دنیایی را توصیف می کند که به طور فزاینده ای توسط تلگراف، کشتی بخار و راه آهن شبکه شده است.

او به بررسی رابطه در حال تغییر بین انسان و طبیعت می پردازد، به اهمیت شهرها می پردازد، نقش برده داری و الغای آن را در پیدایش ملت های جدید توضیح می دهد، و این باور عمومی را به چالش می کشد که قرن نوزدهم شاهد پیروزی دولت-ملت بود. ، و خیلی بیشتر.

این نسخه انگلیسی مورد انتظار کتاب آلمانی فوق العاده موفق و مورد تحسین منتقدان است که به چینی، لهستانی، روسی و فرانسوی نیز ترجمه شده است. دگرگونی جهان که برای هر مورخی ضروری است، نور جدید مهمی را بر این عصر مهم می اندازد و نشان می دهد که چگونه قرن نوزدهم راه را برای فجایع جهانی قرن بیستم هموار کرد، اما چگونه باعث ایجاد صلح طلبی، لیبرالیسم، و اتحادیه کارگری شد. ، و مجموعه ای از تحولات مهم دیگر.

کتاب The Transformation of the World

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jürgen Osterhammel

ناشر

Princeton University Press

شابک

978-0691169804

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2015

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما