61%

The Success Guidebook: How to Visualize, Actualize, and Amplify You (متن کامل)

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Success Guidebook کتاب راهنمای موفقیت اثر Elizabeth Hamilton-Guarino

کتاب The Success Guidebook

راهنمای الهام بخش برای تجسم و واقعی سازی موفقیت در سطح شخصی و حرفه ای.

برنده جایزه کتاب تایتان ادبی: غیرداستانی

فینالیست 2024، جوایز بین المللی کتاب، غیرداستانی: الهام بخش

نویسنده الیزابت همیلتون گوارینو، مربی ارشد زندگی و بنیانگذار شبکه The Best Ever You مدتهاست که از این موضوع حمایت کرده است که ما باید موفقیت را برای خود واقعی خود بازتعریف کنیم – یک مفهوم یک اندازه مناسب برای همه نه تنها منسوخ شده بلکه غیر قابل اجرا است. موفقیت بسیار بیشتر از داده ها یا دلارهای موجود در حساب بانکی ما است. موفقیت واقعی در لبخندهایی که چهره ما را درخشان می کند و آرامشی که در قلب ما می نشیند منعکس می شود. این قدردانی است که ما در همه چیز به دنبال آن هستیم و نیت و اعمال ما در هر لحظه بهترین هستند.

کتاب The Success Guidebook

در کتاب راهنمای موفقیت، خوانندگان الهام، انگیزه و مسیری برای زندگی بهترین و رضایت بخش ترین زندگی خود خواهند یافت. با اجرای ده عامل موفقیت منحصربه‌فرد الیزابت – رفتارهایی که به طور مداوم توسط افرادی که برجسته هستند و رفتارهای عالی در سطح جهانی نشان می‌دهند – خوانندگان می‌آموزند که چگونه در نهایت بر موانع سرسختی که بر سر راه آن‌ها قرار گرفته غلبه کنند و از قدرت حرکت به جلو استفاده کنند.

وضوح، هدف تجدید شده، و اعتماد به نفس شخصی برای ساختن زندگی با امکانات جسورانه، شجاعانه و نامحدود. نمایه‌های 20 نفر که نمونه‌ای از این اصول هستند گنجانده شده است. این راز این است: برای اینکه در سطح جهانی باشید، نیازی به حضور در یک پلت فرم ملی یا بین المللی ندارید. شما می توانید آن را درست در خانه خود داشته باشید تا در هر لحظه از زندگی خود موفق باشید و احساس موفقیت کنید. این کتاب به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه از رفتارهای کلاس جهانی استفاده کنید و در نهایت به نتایج دلخواه خود برسید.

کتاب The Success Guidebook

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Elizabeth Hamilton-Guarino

ناشر

Health Communications Inc

شابک

978-0757324802

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما