60%

The Twentysomething Treatment (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Twentysomething Treatment درمان بیست و چند ساله اثر Meg Jay

کتاب The Twentysomething Treatment

دهه بیست ما می تواند چالش برانگیز باشد. امروزه، بسیاری از بیست و چند ساله ها، به ویژه با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند، و با این حال، ما مطمئن نیستیم که در مورد آن چه فکر کنیم یا چه کار کنیم. دکتر مگ جی روانشناس در کتاب «درمان بیست و چند ساله» به بررسی چرایی آن پرداخته و رویکردی نوآورانه را معرفی می کند که مهارت ها را بر قرص ها اولویت می دهد.

دکتر جی به عنوان یک روانشناس بالینی کارکشته و متخصص در چالش های منحصر به فرد این دهه مهم، این افسانه را که بیست و چند ساله ها موجوداتی شکننده هستند، از بین می برد و توضیح می دهد که چرا دارو گاهی، اما نه همیشه، بهترین دارو است.

در صفحات دگرگون‌کننده این کتاب، دکتر جی راه‌حل‌های عملی را برای طیف وسیعی از مشکلات ارائه می‌کند، زیرا او به‌طور ماهرانه خوانندگان را از طریق یافتن هدف و پذیرش عدم قطعیت بدون گسستن راهنمایی می‌کند. او توصیه های عملی در مورد پیچیدگی های کار، عشق، رابطه جنسی، دوستی، اعتماد به نفس، سلامتی و شادی ارائه می دهد.

درمان بیست و چند ساله فقط یک کتاب نیست. این یک راه نجات برای نسلی است که با بحران سلامت روان دست و پنجه نرم می کند. این نقشه راهی است که ما را به سمت سلامت روانی قوی تر در طول دهه بیست و بعد از آن راهنمایی می کند.

کتاب The Twentysomething Treatment

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Meg Jay

ناشر

Fourth Estate

شابک

B0CHPZ3SZY

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما