61%

Found: Health, Wealth, and Time in a Grocery Bag (متن کامل)

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Found پیدا شد اثر Mrs Sheryl A Rothert

کتاب Found

پیدا شد: سلامتی، ثروت و زمان در یک کیسه خواربارفروشی در هر مرحله، هر روز همراه شما خواهد بود – وقتی قصد دارید سالم غذا بخورید، فهرستی برای خرید بهترین غذای سالم تهیه می کنید، به علاوه در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. شما خرید کنید در خانه، برای نگهداری از آن غذای سالم و آشپزی با دستور العمل های سالم که در زمان شما نیز صرفه جویی می کند، ذخیره خواهید کرد.

درست کردن “فست فود” سالم خود از باقی مانده غذاها، صرفه جویی در زمان و هزینه بیشتر! بعد، این پس انداز را افزایش می دهید تا بیشتر ایجاد کنید – این کار را هر ماه، هر سال انجام دهید و در تمام مراحل زندگی یک تخم مرغ آشیانه برای سلامتی خود ایجاد خواهید کرد! در واقع می توانید 50 تا 100 تا 200 دلار پس انداز کنید (برخی پس انداز خواهند کرد. بیشتر) هر ماه با دنبال کردن مراحل این کتاب.

کتاب Found

قیمت خرید کتاب بدون شک در ماه اول به راحتی به شما برمی گردد. در یک سال، شما می توانید از 600 تا 2400 دلار، به اضافه بهره، پس انداز کنید. اگر کسی مراحل این کتاب را دنبال نکند، 380000 دلار احتمالی در طول زمان جمع نمی‌شود، زیرا یک نفر 200 دلار اضافی در ماه برای خرید مواد غذایی صرف می‌کند. آیا می‌خواهید این 380000 دلار از دست برود زیرا 200 دلار اضافی در ماه برای خرید مواد غذایی خرج می‌کنید؟

این کتاب برای همه سنین در نظر گرفته شده است، چه پدر و مادری با خانواده در حال رشد، چه جوانی که تازه از لانه خارج شده‌اید، چه زوجی با بچه‌های بزرگ که از لانه رفته‌اند (اما نه همیشه!)، زوجی که به تازگی بازنشسته شده‌اند، هنوز هم آینده‌ای کامل را پیش‌بینی می‌کنند، یا یک سالمند مشخص با چشمک‌های زیادی که هنوز آماده است! این کتاب برای کمک به شما در نیت شما است، هر چند ممکن است آنها شما را پیدا کرده باشند!

کتاب Found

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mrs Sheryl A Rothert

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1535204606

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2016

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما