61%

The Winner’s Mindset (متن کامل)

Original price was: 380000 تومان.Current price is: 150000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Winner’s Mindset ذهنیت برنده اثر Shane Watson

کتاب The Winner’s Mindset

چه چیزی برندگان را از بقیه جدا می کند؟

در سپتامبر 2015، شین واتسون، یکی از بزرگترین ورزشکاران کریکت، در فکر بازنشستگی بود. در 34 سالگی، او هنوز در فرم بدنی خوبی بود، اما فرم بدنش به دنبال یک تراژدی سال قبل بدتر شده بود. از نظر روحی، او در تاریک ترین سوراخ زندگی خود بود.

ملاقات تصادفی با ویل پاور قهرمان ایندی‌کار همه چیز را تغییر داد و شین را وادار کرد تا با دکتر ژاک دالر، مربی عملکرد ذهنی مشهور جهان کار کند. این تصمیمی بود که زندگی او را تغییر داد.

شین کلیدهای یک فرآیند ذهنی ثابت را کشف کرد که به او اجازه داد یک بار دیگر به مجموعه مهارت های خود دسترسی پیدا کند. او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش اجمالی از طرز فکر درست داشت، اما اغلب خود را خرابکاری می‌کرد، زیرا فاقد درک، ابزار و طرح اولیه برای تکرار آن‌ها بود. شین به تسلط بر کریکت T20 جهانی ادامه داد و روند ذهنی جدید خود را در برابر بهترین بازیکنان جهان آزمایش کرد.

کتاب The Winner’s Mindset

در ذهنیت برنده، شین رازهایی را به اشتراک می‌گذارد که به او کمک کرد تا به میل خود از مهارت‌های خود بهره ببرد. او با استفاده از تجربیات خود در بازی، روش‌شناسی علمی و چارچوب مهارت‌های ذهنی قابل درک، عملکرد شما را برای هر موقعیتی آماده می‌کند و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. چه بازیکن کریکت باشید و چه به دنبال موفقیت در زندگی باشید، تکنیک های جهانی را یاد خواهید گرفت که در هر عرصه عملکردی کاربرد دارد.

این نسخه اصلاح‌شده بازتاب‌های شین در مورد اسرار عملکرد بزرگان کریکت مانند ریکی پونتینگ، متیو هیدن، کوین پیترسن، برت لی، سر ویو ریچاردز، جاستین لنگر، راهول دراوید، AB de Villiers، لیزا استالکار و آلن بوردر را نشان می‌دهد.

کتاب The Winner’s Mindset

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Shane Watson

ناشر

HarperCollins

شابک

978-9356997905

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما