61%

3Minute Happiness Journal: Create Happy Habits. Change Your Brain. Transform Your Life (متن کامل)

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب 3Minute Happiness Journal مجله 3 دقیقه شادی اثر Kristen Butler

کتاب 3Minute Happiness Journal

از نویسنده ژورنال بسیار محبوب 3 دقیقه مثبت، یک مجله کاملاً جدید با اعلانات، تأییدیه‌ها و راه‌های بیشتری برای تقویت خلق و خوی شما فقط در چند دقیقه در روز.

کریستن باتلر ژورنال مثبت 3 دقیقه ای اصلی و بسیار محبوب خود را ایجاد کرد تا ابزارها، استراتژی های طرز فکر و عاداتی را به اشتراک بگذارد که به او کمک کردند از حالت افسرده و شکسته (به معنای واقعی کلمه شکسته) به شادی، شکوفا شدن و کامل شدن برسد. اکنون، کریستن – بنیانگذار انجمن آنلاین Power of Positivity، با بیش از 50 میلیون نفر – با اعلان‌ها، تاکیدات و روش‌های منحصربه‌فردتری برای تقویت خلق و خوی شما و ایجاد عادت‌های شاد تنها در چند دقیقه در روز بازمی‌گردد.

کتاب 3Minute Happiness Journal

حتی با وجود تمام زمانی که برای دستگاه‌های دیجیتال خود صرف می‌کنیم، عمل استفاده از قلم و کاغذ برای نوشتن افکار، احساسات، مقاصد، تأملات، اهداف و پیروزی‌هایمان قدرت زیادی دارد. راهنمایی ملایم و در عین حال پرشور کریستن به شما کمک می کند تا از این قدرت برای تقویت روحیه و تغییر زندگی خود استفاده کنید، با استفاده از اقدامات ساده، کوچک و مکرر زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. این همان عاداتی است که او برای تبدیل زندگی خود به رویاهایش استفاده کرد.

این مجله با راهنمای کاربر عملی و الهام‌بخش شروع می‌شود و سپس وارد نوشته‌های روزانه سریع و در عین حال قدرتمند می‌شود – فقط 3 دقیقه در صبح و 3 دقیقه در عصر – تا شما را برای زندگی پر از شادی هر روز آماده کند. و از آنجایی که تحقیقات پیشرو نشان می‌دهد که 66 روز طول می‌کشد تا یک عادت مادام‌العمر شکل بگیرد، این عادت شامل 90 روز کامل دستورات و تمرین‌ها می‌شود، بنابراین می‌توانید پایه محکمی برای روال شادی جدید خود بسازید.

لازم نیست یک دهه را صرف ساختن یک روال خودمراقبتی قدرتمند از طریق آزمون و خطا بکنید، مانند کریستن. با الهامات تازه و روزانه و انجام «اعلام حضور» برای شما، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر روز حاضر شوید و شاهد تغییر زندگی خود باشید. خوشبختی تنها چند عادت روزانه با شما فاصله دارد!

کتاب 3Minute Happiness Journal

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Kristen Butler

ناشر

Power of Positivity

شابک

978-1737970477

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما