61%

Super Memory: It Can be Yours (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Super Memory حافظه فوق العاده اثر Shakuntala Devi

کتاب Super Memory

این کتاب، Super Memory: It Can be Yours، نشان می دهد که چگونه خوانندگان می توانند قدرت حفظ خود را افزایش دهند. این شامل پازل، فعالیت های سرگرم کننده و سایر تمرینات برای یک تمرین ذهنی خوب، برای تقویت حافظه است.

Super Memory: It Can Be Yours به ​​دوازده فصل تقسیم شده است. این یک رویکرد سبک، جالب و بسیار مؤثر برای آموزش تکنیک‌های تقویت حافظه به خوانندگان دارد. فصل اول با نشان دادن اینکه چگونه یک فرد، از طریق برنامه های روزمره و سایر عوامل، محدودیت هایی را در قوای ذهنی خود به دست می آورد، آغاز می شود.

کتاب Super Memory

سپس نشان می دهد که چگونه می توان ذهن را از همه درهم و برهمی ها پاک کرد تا آزاد، باز و خلاق شود. سپس نویسنده تکنیک‌های مختلفی مانند استفاده از ابزارهای کمکی حافظه برای به خاطر سپردن نام‌ها، چهره‌ها و فهرست وظایف را نشان می‌دهد. او تمرینی برای به خاطر سپردن طولانی ترین عدد در جهان ارائه می دهد، ترفندهای جالب کارت که به خوانندگان کمک می کند تا جزئیات را تمرین کنند.

Super Memory: It Can Be Yours از تکنیک های تجسم، روش های تداعی، سرنخ در حالات چهره، حرکات، سیگنال های صوتی و غیره استفاده می کند تا به خوانندگان آموزش دهد که چگونه حافظه خود را بهبود بخشند. فصول دیگر کتاب عبارتند از: یادآوری فوری از طریق طبقه بندی، مانند دیوانه فکر کنید، مانند یک جادوگر به خاطر بسپارید، و ترفندها و رفتارهای حافظه.

پس از خواندن این کتاب، نویسنده به خوانندگان اطمینان می دهد که دیگر هرگز مجبور نخواهند شد برای فراموش کردن چهره یا نام، جا انداختن چیزها، ناتوانی در به خاطر آوردن اطلاعات حیاتی و غیره بهانه ای بیاورند. کتاب به زبانی ساده و قابل فهم نوشته شده است.

کتاب Super Memory

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Shakuntala Devi

ناشر

Orient Publishing

شابک

978-8122205077

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2011

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما