56%

Magicians of the Gods (Fingerprints of the Gods Book 2) (متن کامل)

Original price was: 630000 تومان.Current price is: 275000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Magicians of the Gods جادوگران خدایان اثر Graham Hancock

کتاب Magicians of the Gods

با فروش بیش از 5 میلیون نسخه از اثر انگشت خدایان در سراسر جهان، دنباله پرفروش نیویورک تایمز آن جادوگران خدایان شواهد جدیدی را ارائه می دهد که از تز هنکاک حمایت می کند مبنی بر اینکه یک فاجعه جهانی یک تمدن بزرگ جهانی را از بین برده است.

پس از نسخه بسیار موفق جلد گالینگور، هنکاک با این نسخه جلد شومیز شامل سه فصل جدید مملو از گزارش‌های اخیر از پیشرفت‌های علمی جدید (از DNA تا اخترفیزیک) که به طور قابل‌توجهی از مورد او حمایت می‌کند، بازمی‌گردد.

بیست سال پیش، گراهام هنکاک، اثر انگشت خدایان را منتشر کرد، تحقیقی حیرت انگیز و عمیقاً بحث برانگیز در مورد اسرار و شواهد تمدن گمشده ماقبل تاریخ زمین. بیست سال پس از عرضه این کتاب پرفروش، هنکاک با دنباله آن، مملو از شواهد علمی و باستان‌شناسی کاملاً جدید، بازمی‌گردد.

از سال 2007، انبوهی از شواهد جدید از طریق اکتشافات باستان شناسی جدید، از نظریه های او حمایت می کند. او به مجموعه‌ای از مکان‌های باستانی کاملاً متفاوت، از جمله گوبکلی تپه سفر می‌کند و مطالب کاملاً به‌روز و هیجان‌انگیزی را برای طرفدارانی که مشتاقانه منتظر شواهد بیشتری به نفع تمدن ماقبل تاریخ هستند، به میز می‌آورد. و جالب‌تر از آن، او پاسخی به سوالی پیشنهاد می‌کند که نتوانست در اثر انگشت پاسخ دهد که چه چیزی باعث ناپدید شدن این تمدن شد. Magicians کاملاً برای آنچه طرفدارانش می خواهند بشنوند و همچنین برای معرفی نسل جدیدی از خوانندگان آماده است.

کتاب Magicians of the Gods

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Graham Hancock

ناشر

A Thomas Dunne Book for St. Martin's Griffin

شابک

978-1250118400

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2017

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما