62%

The Ideal Life: 7 Steps to Harness Your Stress, Discover Your Purpose, and Achieve Your Goals (متن کامل)

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Ideal Life زندگی ایده آل اثر Mark R. Congdon

کتاب The Ideal Life

استرس خود را به یک کاتالیزور برای رشد شخصی تبدیل کنید

دروغی وجود دارد که از زمانی که به اندازه کافی بزرگ شده اید به خودتان گفته اید که به خودتان دروغ بگویید. دروغ این است که “من خوشحال خواهم شد اگر بتوانم به آنچه می خواهم برسم.”

حقیقت بسیار پیچیده تر و زیباتر و قدرتمندتر از آن است. واقعیت این است که وقتی آنچه را که می‌خواهیم به دست می‌آوریم، سیستم پاداش درونی ما خاموش می‌شود – مگر اینکه بعد از آن به هدف آینده دیگری گره بخورد.

علاوه بر این، جامعه مدرن ما را با روایت‌های نادرستی بمباران می‌کند که ما را در مورد اینکه واقعاً چه می‌خواهیم و به چه چیزی نیاز داریم گیج می‌کند. این باعث می‌شود افراد بی‌شماری گم شوند و مسیری نداشته باشند. این احساس خود را در احساس استرس، اضطراب و حتی افسردگی نشان می دهد. پس چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟

کتاب The Ideal Life

از آغاز زمان، فیلسوفان سعی کرده اند بفهمند چه چیزی ما را خوشحال می کند. برای اولین بار، فناوری مدرن به زیست شناسان اجازه داده است تا مواد شیمیایی درونی را که در واقع باعث این احساسات می شوند، ترسیم کنند، و روانشناسان مثبت اندیش از این اطلاعات برای ساختن ستون های یک زندگی معنادار استفاده کرده اند. سیستم‌های پاداش درونی ما برای یک هدف طراحی شده‌اند، و درک آن طراحی می‌تواند به شما اجازه دهد کنترل اضطراب خود را به دست بگیرید و آن را به اقدام معنادار تبدیل کنید.

مارک کونگدون از طریق موفقیت های شخصی خود در تجارت و سلامت، همراه با دانش مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی I-O از دانشکده توسعه دانشگاه هاروارد، یک سیستم هفت مرحله ای برای زندگی شاد به نام چارچوب I GOT This را ایجاد کرده است. در این کتاب مارک به شما یاد می دهد که چگونه می توانید از این مراحل برای توسعه ذهنیت رشد خود و دنبال کردن هدف زندگی ایده آل خود استفاده کنید.

آیا آماده هستید که استرس خود را مهار کنید، هدف خود را کشف کنید و به اهداف خود برسید؟ این کتاب راهنمای شماست.

کتاب The Ideal Life

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mark R. Congdon

ناشر

ForbesBooks

شابک

979-8887500881

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما