61%

Leaping Forward: Finding Your Purpose And Journey As An Entrepreneur (متن کامل)

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Leaping Forward جهش به جلو اثر Patrick J. Phelan

کتاب Leaping Forward

مهم نیست که در کجای سفر کارآفرینی خود هستید – چه رویاهای خود را تدوین کنید، چه راه اندازی یک شرکت پر رونق یا هر جای دیگری – مهم است که راهنمایی داشته باشید تا شما را در مسیر درست نگه دارد.

در کتاب جهش به جلو، نویسنده پت فیلان، هنگام یافتن هدف و درک سفر خود به عنوان یک کارآفرین، هم راهنمایی و هم راهنمایی می‌کند که به دنبال آن هستید. پت با بیش از شانزده سال تجربه در اداره شرکت‌های موفق، بیش از 100 میلیون دلار سرمایه خصوصی برای پروژه‌های مهمان‌نوازی مختلف جمع‌آوری کرده، بیش از 75 میلیون دلار مبلمان مهمان‌نوازی تهیه و تولید کرده و صدها نفر از افراد با استعداد را برای برخی از غذاها و نوشیدنی‌های برتر جذب کرده است.

مارک ها او اکنون یک راهنمای ضروری برای همه صاحبان کسب و کار نوشته است که در آن درس های آموخته شده برای کمک به شما برای جلوگیری از اشتباهات، همراه با خرد در مسیر رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان را به اشتراک می گذارد!

کتاب Leaping Forward

Pat به شما کمک می کند تا بفهمید:

• اینکه شما باید مالک تصمیمات خود باشید، زیرا شما کسی هستید که پاداش ها را درو می کند و/یا از عواقب آن درس می گیرد.
• چرا باید بتوانید در لحظه حرکت کنید و در صورت نیاز تنظیمات و انتقال را انجام دهید.
• چگونه داشتن یک چشم انداز برای کسب و کار شما را در مسیر درست نگه می دارد و همچنین به شما اجازه می دهد که در را در زمانی که فرصت از راه می رسد باز کنید.
• نیاز به آینده نگری برای عبور از دری و انتخاب راهی که نمی دانید به کجا ختم می شود.

کتاب Leaping Forward

این کتاب روشنگر به شما کمک می کند تا نگاهی به چیزهایی بیندازید که ممکن است به آنها فکر نکرده باشید، مانند: مزایا و معایب استخدام اعضای خانواده؛ اهمیت پیوستن به یک گروه متفکر کسب و کار؛ چه زمانی و چگونه کنترل بخش هایی از کسب و کار خود را به کارمندان یا پیمانکاران قابل اعتماد بسپارید. در پایان هر فصل، «نقاط پات برای تأمل» را خواهید یافت که به شما بینش‌های خاصی را می‌دهد تا در حین ساختن و رشد کسب‌وکارتان در نظر بگیرید.

به عنوان یک کارآفرین، شما خواهان آزادی شخصی و مالی هستید که کار کردن برای شخص دیگری هرگز برای شما به ارمغان نخواهد آورد. شما می دانید سفری که می خواهید طی کنید، و جهش به جلو به شما کمک می کند تا مسیری را که به آزادی مورد نظر منتهی می شود، مشخص کنید.

کتاب Leaping Forward

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Patrick J. Phelan

ناشر

Advantage Media Group

شابک

978-1642256109

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما