63%

Faith Over Fear: How to Adopt a Success Mindset (متن کامل)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Faith Over Fear ایمان بر ترس اثر Mandy Schaniel

کتاب Faith Over Fear

ترس: آن کلمه مزاحم و چهار حرفی بخش زیادی از زندگی ما را هدایت می کند. اما اگر به ذهن و قلب خود بگوییم که “ترس” را با یک کلمه پنج حرفی قدرتمندتر مبادله کنیم چه؟ ایمان.

مندی شانیل که قبل از چهل سالگی پس از بالا رفتن از نردبان بسیاری از غول‌های تجارت و صنعت مانند ZipRecruiter و GoHire بازنشسته شد، می‌داند که موفقیت از درون می‌آید. این یک طرز فکر است و نیمی از نبرد ساختن یک طرز فکر موفقیت از ایمان نشأت می‌گیرد – نه فقط از نظر معنوی (اگرچه این دو در کنار هم هستند) بلکه ایمان به دعوت شما، مهارت‌های شما و بالاتر از هر چیز دیگری- خودت

از شناسایی هدف تا درک سبک رهبری، مندی کلیدهای لازم برای تقویت کل خودمان برای موفقیت را توضیح می دهد. پر از داستان‌های شخصی او از پیروزی‌ها، شکست‌ها و لحظات مربیگری، ایمان بر ترس: چگونه ذهنیت موفقیت را بپذیریم، مطمئناً شما را می‌خنداند، احساس نشاط می‌کند و به شما انگیزه می‌دهد تا به سمت قله حرکت کنید. صعود آسان نیست، هرگز آسان نیست، اما خرد مندی به شما کمک می کند تا ایمان خود را مهار کنید، بر ترس خود غلبه کنید، و ذهنیتی بسازید که به اندازه کافی قدرتمند برای حرکت کوه ها باشد.

کتاب Faith Over Fear

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mandy Schaniel

ناشر

Brown Books Publishing Group

شابک

978-1612546230

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما