60%

Been There Before (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Been There Before قبلا وجود دارد اثر R Santosh

کتاب Been There Before

آرجون راتور فردی است که حافظه بلند مدت خود را از دست داده است. اما او اکنون دارای یک توانایی منحصر به فرد است. او به طور دقیق اتفاقات خاصی را در زندگی فرد دیگری به نام آوتار سینگ پیش بینی می کند. این دو، که در زمان آشفته شورش های ضد سیک در دهلی در سال 1984 با یکدیگر ملاقات می کنند، نمی توانند درک کنند که چرا چنین چیزی اتفاق می افتد.

با این حال، آنها یک پیوند برادرانه ایجاد می کنند و از “هدیه” به نفع خود استفاده می کنند. آن‌ها با شرایط نامطلوب مبارزه می‌کنند و به لطف توانایی آرجون در تشخیص دقیق احتمالات بعدی برای آوتار سینگ و خانواده‌اش، به سرعت از نردبان اجتماعی بالا می‌روند. اگر شورش‌های ضد سیک‌ها در سال 1984 شروع داستان را ترسیم می‌کنند – شخصیت‌ها را با آشفتگی و تعصب آن زمان مشخص می‌کند، همه‌گیری وحشتناک کووید-19 در سال 2020 پایان داستان را نشان می‌دهد، جایی که همه چیز به یک نقطه می‌رسد. اوج.

با پیشروی داستان، ما با راندیر سینگ، پسر آوتار سینگ آشنا می شویم که به عنوان عضوی از ماموریت خاصی از سازمان تحقیقات فضایی هند معرفی شده است. تحقیقات و مأموریت او نوید منجنیق کردن برنامه فضایی هند را به ارتفاعات غیرقابل تصور می دهد. با این حال، ماموریت او با یک مانع مواجه است. حس ششم آرجون

هنگامی که راندیر سینگ برای درک ماهیت وضعیت آرجون به دو متخصص مغز و اعصاب معروف مراجعه می کند، پزشکان با یک کار دلهره آور روبرو می شوند. آیا راندیر باید به مأموریتی که مبتنی بر دهه‌ها تحقیق دانشمندان برجسته بود، پایبند بماند؟ یا باید به احساسات همیشه دقیق حس ششم یک فرد توجه کند؟

کتاب Been There Before

توضیحات تکمیلی

نویسنده

R Santosh

ناشر

White Falcon Publishing

شابک

B09TRFPV3K

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما