60%

Deliberate Calm: How to Learn and Lead in a Volatile World (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Deliberate Calm آرامش عمدی اثر Jacqueline BrasseyAaron De SmetMichiel Kruyt

کتاب Deliberate Calm

سه کارشناس با استفاده از ترکیبی منحصر به فرد از شیوه های روانشناسی، علوم اعصاب، و آگاهی، و همچنین بیش از پنجاه سال تجربه ترکیبی بین المللی در اتاق هیئت مدیره، رویکردی منحصر به فرد برای یادگیری و رهبری با آگاهی و انتخاب عمدی در میان چالش برانگیزترین شرایط ارائه می دهند.

از آنجایی که تغییرات در دنیای پیچیده‌تر ما هر روز سرعت می‌گیرد، رهبرانی که وظیفه دارند در خارج از محدوده راحتی خود هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه‌ای خود عمل کنند، باید خود را وفق دهند. با این حال، همان شرایطی که انطباق را بسیار مهم می‌سازد، ممکن است باعث ترس شود و باعث مقاومت در برابر تغییر و پیش‌فرض رفتار واکنشی شود. نویسندگان این را «پارادوکس سازگاری» می‌نامند: در زمانی که بیشتر به یادگیری و رشد نیاز داریم، به آنچه می‌دانیم پایبند می‌مانیم، اغلب به روش‌هایی که تغییر و نوآوری را خفه می‌کنند. برای اجتناب از این تله و جلوتر از منحنی، رهبران باید فعال باشند.

«آرامش عمدی» را وارد کنید، که ترکیبی از علوم اعصاب، روان‌شناسی و شیوه‌های هوشیاری پیشرفته، همراه با دهه‌ها تجربه نویسندگان با رهبران در سراسر جهان است. با تمرین آگاهی دوگانه، که تجارب داخلی و خارجی را ادغام می کند، رهبران می توانند انعطاف پذیر شوند و به جای محدود شدن به مدل های قدیمی موفقیت، با انتخاب عمدی به چالش ها پاسخ دهند. با آرامش عمدی، هر کسی می‌تواند با آگاهی و انتخاب رهبری کند و بیاموزد تا پتانسیل کامل خود را حتی در مواقع عدم اطمینان، پیچیدگی و تغییر به‌کار گیرد.

کتاب Deliberate Calm

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jacqueline Brassey, Aaron De Smet, Michiel Kruyt

ناشر

Harper Business

شابک

B09TKZ96PB

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما