60%

Mistakes We Never Made (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Mistakes We Never Made اشتباهاتی که ما هرگز مرتکب نشدیم اثر Hannah Brown

کتاب Mistakes We Never Made

پرفروش ترین نیویورک تایمز و USA TODAY فوری!

اما تاونسند می‌تواند موقعیت خود را با پرچم قرمز عاشقانه داغ فین هیوز در یک کلمه خلاصه کند: تقریباً. آنها تقریباً در دبیرستان با هم قرار گذاشتند. آنها تقریباً بعد از کالج به هم پیوستند. آنها تقریباً در یک شب جادویی همه چیز را خیلی دور کردند. کل داستان آنها یک سری از “تقریبا” و “تقریبا” است، و اکنون آنها به نوعی نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند. اصلاً

اما این آخر هفته، یکی از مشترکین آنها در حال ازدواج است. . . و اما و فین باید وانمود کنند که یادشان نیست آخرین باری که در یک اتاق با هم بودند چقدر فاجعه بار بوده است.

اما در حال انجام کار خیره کننده ای است که آن را باحال بازی می کند – تا زمانی که عروس گم شود. در حال حاضر، دو روز مانده به عروسی، اما و فین با یک ماشین اسپورت کلاسیک شیرین در جاده‌ها می‌روند، به این امید که زندگی خوشبختی دیگران را نجات دهند.

با این حال، جایی بین پرتاب بوریتو صبحانه اِما، تعقیب و گریز با کایاک با ریسک بالا (این ممکن است اتفاق بیفتد)، و یک مسیر انحرافی ظالمانه در وگاس، این دشمنان قسم خورده فراتر از خطوط ایالتی هستند. هنگامی که احساسات قدیمی بار دیگر جرقه می زنند، اما شروع به این سوال می کند که آیا به خطر انداختن قلب شما واقعاً یک اشتباه است یا خیر.

کتاب Mistakes We Never Made

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Hannah Brown

ناشر

Forever

شابک

978-1538756775

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما