60%

Why We Make Mistakes: How We Look Without Seeing, Forget Things in Seconds, and Are All Pretty Sure We Are Way Above Average (متن کامل)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Why We Make Mistakes چرا ما اشتباه می کنیم اثر Joseph T. Hallinan

کتاب Why We Make Mistakes

ما رمزهای عبور خود را فراموش می کنیم. ما برای رفتن به باشگاه پول زیادی می دهیم. ما فکر می‌کنیم که اگر در کالیفرنیا زندگی می‌کردیم خوشحال‌تر می‌شدیم (نمی‌بودیم)، و فکر می‌کنیم باید به اولین پاسخ خود در آزمون‌ها پایبند باشیم (ما نباید). چرا اشتباه می کنیم؟ و آیا می توانیم کمی بهتر عمل کنیم؟

ما انسان ها ایراداتی در طراحی داریم. چشم‌هایمان ما را فریب می‌دهند، داستان‌هایمان در بازگویی تغییر می‌کنند، و اکثر ما نسبتاً مطمئن هستیم که بسیار بالاتر از حد متوسط ​​هستیم. جوزف تی هالینان، روزنامه‌نگار، در کتاب «چرا ما اشتباه می‌کنیم» به بررسی علم فریبنده خطای انسانی می‌پردازد – اینکه چگونه فکر می‌کنیم، می‌بینیم، به یاد می‌آوریم، و فراموش می‌کنیم، و چگونه این ما را برای اشتباهات کاملاً غیرقابل مقاومت آماده می‌کند.

کتاب Why We Make Mistakes

هالینان در تلاش برای درک ناقص‌های ما، روان‌شناسی، علوم اعصاب، و اقتصاد را با هجوم به حمل‌ونقل هوایی، رفتار مصرف‌کننده، جغرافیا، فوتبال، انتخاب سهام و موارد دیگر بررسی می‌کند. او متوجه می‌شود که برخی از همان ویژگی‌هایی که ما را کارآمد می‌کنند، ما را مستعد خطا نیز می‌کنند. ما یاد می گیریم به سرعت در جهان حرکت کنیم، الگوها را به سرعت تشخیص دهیم – اما جزئیات را نادیده بگیریم. به همین دلیل است که پسران سیزده ساله اشتباهاتی را کشف می کنند که دانشمندان ناسا از قلم می افتند – و چرا شما نمی توانید آبجو را در یخچال خود پیدا کنید.

چرا ما اشتباه می‌کنیم با داستان‌های واقعی جان می‌بخشد – از هواشناسی که پیش‌بینی‌هایشان به طرز عجیبی دقیق است و شاهدی که مردی بی‌گناه را به زندان فرستاد – و توصیه‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد، مانند اینکه چگونه به یاد بیاورید چیز مهمی را کجا پنهان کرده‌اید. خواهید آموخت که چرا انجام چند کار ایده بدی است، چرا مردان اشتباهاتی را مرتکب می شوند که زنان مرتکب آن نمی شوند، و چرا اکثر مردم فکر می کنند سن دیگو در غرب رنو است (اینطور نیست).

چرا ما اشتباه می کنیم چشمان شما را به دلایل پشت اشتباهاتتان باز می کند – و شما را متعهد می کند که دفعه بعد بهتر عمل کنید.

کتاب Why We Make Mistakes

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Joseph T. Hallinan

ناشر

Crown

شابک

978-0767928069

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2010

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما