60%

The Pyramid Mind (متن کامل)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Pyramid Mind ذهن هرمی اثر Vlad Beliavsky

کتاب The Pyramid Mind

مدلی پیشگام برای دستیابی به رفاه واقعی و عملکرد مطلوب مغز. در کتاب ذهن هرمی، دکتر ولاد بلیاوسکی رویکرد تغییردهنده زندگی خود را برای سازماندهی شیوه تفکر ما معرفی می کند. او ذهن ما را به شش حوزه به هم پیوسته تقسیم می‌کند که هر کدام به شخصیت ما کمک می‌کنند و بر سلامت روانی و جسمی، روابط و عملکرد روزانه ما تأثیر می‌گذارند.

ترکیب تحقیقات و بینش پیشگام با مکاتب سنتی درمانی – از جمله ذهن آگاهی و CBT – ذهن هرمی به شما می آموزد که ذهن شما واقعا چگونه کار می کند. رویکرد یکپارچه Vlad نشان می دهد که چگونه افکار، احساسات، عادات و خاطرات خود را مدیریت کنید. چگونه رشد کنید و به فردی تبدیل شوید که دوست دارید باشید. و چگونه اعتماد به نفس و احساس خوشبختی خود را افزایش دهید.

دکتر ولاد بلیاوسکی، روانشناس، فیلسوف و نویسنده است. ولاد که در اوکراین متولد شده و در بریتانیا تحصیل کرده است، خالق روش خودمراقبتی معروف به مدل هرم و بنیانگذار اپلیکیشن روزنامه نگاری Brightway است. از زمان شروع تهاجم روسیه به اوکراین در سال 2022، ولاد در ارتش اوکراین خدمت می‌کند، جایی که او همچنین از نیروهای همکار خود حمایت روانی می‌کند.

کتاب The Pyramid Mind

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Vlad Beliavsky

ناشر

Simon & Schuster

شابک

978-1398507463

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما