62%

Attitude: Vision, Change, Learning, Fear & Boldness (متن کامل)

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Attitude نگرش اثر Adam AshtonAdam Jones

کتاب Attitude

زندگی غیر قابل پیش بینی و پر از چیزهایی است که نمی توانیم کنترل کنیم. تنها چیزی که واقعاً می توانیم روی آن قدرت داشته باشیم، نگرش ماست.

ما همیشه در مورد اتفاقاتی که برایمان می افتد حق انتخاب نداریم، اما همیشه باید انتخاب کنیم که چگونه پاسخ دهیم. آدام و آدام ارزشمندترین بینش ها را در مورد نگرش از برخی از بزرگترین ذهن ها در مورد این موضوع استخراج کرده اند و آنها را به پنج درس ساده تقسیم کرده اند: چشم انداز، تغییر، یادگیری، ترس و جسارت. زمان خداحافظی با میانه روی و سلام به یک نگرش جدید هولناک است!

کتاب Attitude

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

_چشم انداز: اولین قدم برای رسیدن به جایی که می خواهید بروید این است که بدانید در وهله اول به کجا می خواهید بروید. در طی چند سال آینده، به جایی خواهید رسید… اما مگر اینکه کمی برای خود چشم‌اندازی تعیین کنید، جایی که در نهایت به آن می‌رسید ممکن است جایی نباشد که می‌خواستید بروید. 

_تغییر: ممکن است متوجه شوید که بین جایی که اکنون هستید و جایی که می خواهید باشید کمی فاصله وجود دارد. برای از بین بردن این شکاف، برای نزدیک شدن به شخصی که می خواهید باشید، باید تغییر کنید. تغییر می تواند ترسناک باشد. این به معنای حرکت به خارج از منطقه راحتی است. اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، تغییر بخشی اجتناب ناپذیر از سفر خواهد بود.

_یادگیری: همانطور که در حال تلاش برای چشم انداز خود و ایجاد تغییرات در زندگی خود هستید، باید چیزهای جدیدی را امتحان کنید. کارهایی که قبلا هرگز انجام نداده اید، کارهایی که هرگز فکر نمی کردید بتوانید انجام دهید، اما کارهایی که برای رسیدن به اهدافتان حیاتی هستند. مواقعی وجود دارد که باید چیزهای جدیدی یاد بگیریم، اما اکثر ما رویکردی عمدی برای یادگیری نداریم.

کتاب Attitude

_ترس: همه چیز تا کنون ممکن است بسیار هیجان انگیز به نظر برسد. اما ممکن است کمی ترسناک نیز به نظر برسد. فکر کردن به آینده ترسناک است، تغییر ترسناک است، امتحان کردن چیزهای جدید ترسناک است. درس 4 راه‌های جدیدی را ارائه می‌کند که ترس را به چیزی تبدیل می‌کند که به شما کمک می‌کند به‌جای اینکه شما را عقب نگه دارد، شما را به جلو سوق دهد.

_جسارت: آخرین قطعه از پازل نگرش، آن کمی غرغر کردن، آن ذره‌ی افتضاح، آن اعتماد به نفس گستاخانه برای به دست آوردن آن است. بیرون وجود دارد و یک کرک داشته باشید. علیرغم ترس ها، علیرغم اینکه نمی دانید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید یا چگونه آن را انجام دهید، ممکن است کمی جسارت آخرین چیزی باشد که شما را از حاشیه و وارد میدان مسابقه کند.

کتاب Attitude

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Adam Ashton, Adam Jones

ناشر

What You Will Learn

شابک

978-0645133837

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما