61%

Be Your Future Self Now: The Science of Intentional Transformation (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Be Your Future Self Now اکنون خود آینده خود باشید اثر Dr. Benjamin Hardy

کتاب Be Your Future Self Now

این کتابی درباره «شدن» نیست، بلکه درباره «بودن» است: روان‌شناس مشهور دکتر بنجامین هاردی نشان می‌دهد که چگونه فردی را که می‌خواهید باشید تصور کنید، سپس آن شخص باشید. وقتی این کار را انجام می دهید، آینده تصوری شما به جای گذشته شما، رفتار شما را هدایت می کند.

خود آینده شما کیست؟

این سوال ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد. اما این به معنای واقعی کلمه پاسخ تمام سوالات زندگی شماست. این پاسخ به کاری است که امروز می خواهید انجام دهید. این پاسخی است به اینکه چقدر انگیزه دارید و چه احساسی نسبت به خودتان دارید. این پاسخ به این است که آیا ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی حواس‌تان را پرت می‌کنید، آیا غذای ناسالم می‌خورید، و چه ساعتی صبح از خواب بیدار می‌شوید.

آینده تصوری شما محرک واقعیت فعلی شماست. این به شما بستگی دارد که توانایی تصور دیدگاه های بهتر و گسترده تر از آینده خود را توسعه دهید.

دیدگاه فعلی شما نسبت به آینده خود بسیار محدود است. اگر به دنبال یادگیری، رشد و تجربیات جدید هستید، می توانید آینده ای متفاوت و بهتر از آنچه اکنون می توانید تصور کنید.

این نه تنها مفید است که آینده خود را فردی متفاوت از آنچه امروز هستید ببینید، بلکه کاملاً دقیق است. خود آینده شما همان فردی که امروز هستید نخواهد بود. آنها دنیا را متفاوت خواهند دید. آنها تجربیات، چالش ها و رشدی داشته اند که شما در حال حاضر ندارید. آنها اهداف و اولویت های متفاوتی خواهند داشت. عادات مختلفی خواهند داشت آنها همچنین در دنیای متفاوتی خواهند بود – جهانی با ارزش های فرهنگی متفاوت، فناوری های مختلف و چالش های متفاوت.

کتاب Be Your Future Self Now

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Benjamin Hardy

ناشر

Hay House Business

شابک

978-1401967574

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما