61%

زبان بدن (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب زبان بدن اثر جو ناوارو

کتاب زبان بدن

جو ناوارو (Joe Navarro) به‌مدت 25 سال در اداره‌ی پلیس فدرال آمریکا یا همان FBI مشغول به‌کار بوده است. تجربه‌های متعدد او در رویارویی با متهمان و مجرمان جرایم گوناگون، باعث شد تا ایده‌ی نگارش این کتاب به ذهن او برسد. او پس از بازنشستگی از FBI به سراغ نویسندگی رفت و تابه‌حال 13 کتاب در زمینه‌ی ارتباطات غیرکلامی نوشته است که از بین آن‌ها کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اِف.بی.آی در خصوص زبان بدن (What Every Body is Saying) از همه فروش بیشتری داشته و به 27 زبان در کشورهای مختلف ترجمه و منتشر شده است.

ناوارو می‌گوید داستان برایش از جایی شروع شد که در هشت‌سالگی به شهری دیگر مهاجرت کرد و این اتفاقْ چالشی جدی برای او در ارتباط با همکلاسی‌هایش رقم زد. او به زبان انگلیسی مسلط نبود و همین باعث شد تا برای برقراری ارتباط با دیگران روشی دیگر پیش بگیرد: زبان غیرکلامی.

کتاب زبان بدن

زبان غیرکلامی همان‌طور که از نامش پیداست یعنی برقراری ارتباط از طریقی جز با ادای کلمات. هر آنچه حین برقراری ارتباط با دیگران در چهره، حالت صورت و وضعیت بدنمان از خود نشان می‌دهیم، یعنی خواسته یا ناخواسته چیزی را به دیگری می‌فهمانیم و به زبانی غیرکلامی حرف می‌زنیم! جزئیاتی مثل رنگ صورت، طرز قرار دادن دست‌ها در کنار بدن، حرکت ابروها و حتی ریز و درشت شدن مردمک چشم، همه مثال‌هایی از این روش ارتباطی هستند. جزئیاتی که پس از خواندن این کتاب، بیشتر از قبل توجه شما را جلب خواهند کرد.

در کتاب راهنمایی‌های مأمور سابق اِف.بی.آی در خصوص زبان بدن نویسنده می‌کوشد تا از طریق بازگو کردن تجربیات خود در زمینه‌ی جرم‌شناسی، دقت شما را روی رفتارها و تعاملات انسانی‌تان بیشتر و عمیق‌تر کند. او با ذکر مثال‌های متعددی در سرتاسر کتاب، تحلیل قابل‌توجهی از وضعیت ذهنی و روانی فرد ارائه می‌دهد. آنچه ناوارو در این کتاب نوشته است، پس از 15 سال و از خلال پیشرفت‌های بزرگی که در زمینه‌ی مغز و اعصاب حاصل شد، مورد تأیید دانشمندان قرار گرفت. دقت نظر و قدرت تحلیل ناوارو دو عاملی بود که او را از زمانه‌ی خودش فراتر برد.

کتاب زبان بدن

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جو ناوارو

مترجم

معصومه تاجمیری

ناشر

انتشارات یوشیتا

شابک

978-6227369960

زبان

فارسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما