56%

Born of Blood and Ash (Flesh and Fire Book 4) (متن کامل)

Original price was: 690000 تومان.Current price is: 305000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Born of Blood and Ash متولد از خون و خاکستر اثر Jennifer L. Armentrout

کتاب Born of Blood and Ash

از شماره 1 نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، جنیفر ال. آرمنتروت، نتیجه هیجان انگیزی به مجموعه دوست داشتنی خود یعنی Flesh and Fire می دهد…

مرز بین عشق و وسواس هرگز گسترده تر از این نبوده است.

در حالی که سرا بالاخره از کولیس آزاد می شود و با کسانی که دوستشان دارد باز می گردد، اما همه چیز آرام نیست. خاطرات همه چیزهایی که او تحمل کرده هنوز او را آزار می دهد، اما سرا در نهایت به آینده ای با نیمه دیگر قلب و روح خود امیدوار است. نیکتوس هر بخش از وجودش را می‌خواهد، دوست دارد و می‌پذیرد، حتی تکه‌های هیولایی که هنوز با آن مبارزه می‌کند.

کتاب Born of Blood and Ash

بیش از هر زمان دیگری، Sera و Ash همه چیز را برای جنگیدن در اختیار دارند، و Nyktos شکی ندارد که Sera مناسب ملکه خدایان است. اما اگر امیدوار است دادگاه‌های دیگر را متقاعد کند که از آنها علیه کولیس حمایت کنند و ایلیسئوم و قلمرو فانی را برای همه بهتر و امن‌تر کنند، باید این ایمان را در خود بیابد.

اما وقتی سرا شروع به جمع آوری اهمیت نسل خونی خود و معنای واقعی پشت پیشگویی پیشگویی می کند، مشخص می شود که هر چیزی که اتفاق افتاده است و هنوز قرار نیست بسیار بزرگتر از کولیس و وسواس های تاریک او است.

آنها نمی توانند از خود بپرسند که سرنوشت دقیقاً چقدر تأثیر داشته است و هدف نهایی آنها چیست. چیزی که سرا مطمئناً می داند این است که آنها می توانند به تعداد بسیار کمی از جمله او اعتماد کنند.

نبردی بین خدایان در راه است، و با تقویت واقعی Primal of Death، ضررهای دلخراش قریب الوقوع است. آیا سرا و نیکتوس می‌توانند با خانواده‌ای با قلب که مایل به نبرد در کنار آنها هستند، جلوی کولیس را بگیرند قبل از اینکه او قلمروها را نابود کند، یا همه چیز در جهنمی آتشین از خون و خاکستر ناپدید می‌شود؟

و مرز بین عدالت و انتقام هرگز اینقدر نازک نبوده است.

کتاب Born of Blood and Ash

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jennifer L. Armentrout

ناشر

Blue Box Press

شابک

978-1957568782

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما