60%

Generation Dread: Finding Purpose in an Age of Climate Crisis (متن کامل)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Generation Dread نسل ترس اثر Britt Wray

کتاب Generation Dread

دیدگاه نسلی پرشور در مورد چگونگی سالم ماندن در میان اختلالات آب و هوایی.

ترس ها و اضطراب های مربوط به آب و هوا و محیط زیست در همه جا در حال افزایش است. مانند هر نوع استرس، اضطراب محیطی می تواند منجر به فرسودگی شغلی، اجتناب یا اختلال در عملکرد روزانه شود.

در Generation Dread، بریت رای به طور یکپارچه دانش علمی را با بینش احساسی ادغام می کند تا نشان دهد چگونه این احساسات شدید پاسخی سالم به وضعیت آشفته جهان هستند. اولین قدم مهم برای تبدیل شدن به یک مباشر متعهد سیاره این است که با احساسات آب و هوایی خود ارتباط برقرار کنیم، آنها را نشانه ای از انسانیت بدانیم و یاد بگیریم که چگونه با آنها زندگی کنیم. Wray استدلال می کند که ما باید قبل از اینکه بتوانیم واکنش های عمیق و گسترده انکار و انکار را که بشریت را به این دوره هشدار دهنده زوال اکولوژیکی سوق داده است، غلبه کنیم، با اضطراب زیست محیطی روبرو شویم و ارزش قائل شویم.

او خاطرنشان می کند که وقتی صحبت از آسیب پذیری ما در برابر بحران آب و هوا می شود، شرایط یکسانی نیست، اما با بدتر شدن وضعیت، همه ما در میدان هستیم – و باز کردن ذخایر عمیق ترحم و مراقبت مهم تر از همیشه است. Generation Dread با ترکیب بینش درمانگران آگاه از آب و هوا، دیدگاه‌های انتقادی در مورد نژاد و امتیازات در این بحران، ایده‌هایی در مورد آینده نوآوری سلامت روان، و استراتژی‌های مقابله خلاقانه، به طرز درخشانی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از گذشته، از احساسات خود بیاموزیم. و از یکدیگر برای زنده ماندن – و حتی رشد – در جهانی در حال تغییر.

کتاب Generation Dread

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Britt Wray

ناشر

Knopf Canada

شابک

978-0735280724

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما