57%

The Tearsmith (متن کامل)

Original price was: 610000 تومان.Current price is: 265000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Tearsmith اشک ساز اثر Erin Doom

کتاب The Tearsmith

اکنون یک فیلم پرطرفدار نتفلیکس • پرفروش‌ترین پدیده بین‌المللی و پرفروش‌ترین پدیده TikTok – رمانی تاریک، عاشقانه و دلهره‌آور از دو بزرگسال جوان دردمند که توسط یک خانواده جذب می‌شوند و مجبور می‌شوند عشقی ویرانگر را به حساب بیاورند که می‌تواند نابودی هر دو آنها باشد.

نیکا که در یک یتیم خانه وحشتناکی که توسط یک زن بدسرپرست اداره می‌شد، بزرگ شد، به تنها راهی که می‌توانست کنار آمد – با عقب‌نشینی به تخیل‌اش، جایی که داستان‌های خارق‌العاده‌ای را زندگی می‌کرد، به ویژه در مورد اشک‌ساز، مردی که اشک می‌ریزد، شخصیتی ترسناک که جعل می‌کند. تمام ترس هایی که در قلب مردم ساکن است.

وقتی سرانجام در هفده سالگی توسط یک خانواده فرزندخوانده پذیرفته می شود، نیکا فکر می کند که خانه گروه، عذاب های آن و زندان داستان های ماورایی را پشت سرش ترک می کند. یعنی تا زمانی که ریگل – مرد جوانی که از بدو تولد در همان یتیم خانه مخوف بزرگ شده – به خانواده جدیدش می‌پیوندد.

ریگل به همان اندازه که مضطرب است خوش تیپ است و او و نیکا سابقه طولانی بی اعتمادی و خصومت دارند. اما زمانی که آنها دوباره زیر یک سقف با هم زندگی می کنند، آسیب عمیق مشترک ناشی از زنده ماندن از چنین شرایط شریرانه ای جرقه چیز جادویی می دهد و نیکا شروع به عاشق شدن به عشق ممنوعه ریگل می کند.

قبل از اینکه هر رابطه ای به واقعیت تبدیل شود، آنها باید با تاریکی گذشته خود روبرو شوند. . . و خطرات خطرناک دنبال کردن آینده ای با هم.

کتاب The Tearsmith

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Erin Doom

ناشر

Dell

شابک

978-0593874387

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما