52%

کتاب The Sweetest Oblivion, The Maddest Obsession, And The Darkest Temptation (The Made Book Series)

Original price was: 880000 تومان.Current price is: 420000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید مجموعه 3 جلدی کتاب The Sweetest Oblivion, The Maddest Obsession, And The Darkest Temptation (The Made Book Series)

The Made Series - 3 books by Danielle Lori , Paperback | Pangobooks

خرید کتاب The Sweetest Oblivion – Danielle Lori (Made #1)

او در قلب رمانتیک است و در غیر عاشقانه ترین دنیاها زندگی می کند. . .

النا که به دلیل طبیعت مطیعش به آبلی شیرین ملقب شده است، لبخند می زند و برای همه چیز پاسخی جذاب دارد. او دختر مورد علاقه، شاهزاده مافیایی عالی است. . . یا بود.

اکنون، تنها چیزی که در انعکاس آینه می بیند، خونی است که دستانش را مانند رنگ زرشکی رنگ می کند.

Book Review: The Sweetest Oblivion By Danielle Lori – Trilogyofromance

خرید کتاب The Sweetest Oblivion اثر Danielle Lori

آنها می گویند برداشت اول همه چیز است. . .

در آب‌های تیره دنیای اموات نیویورک، خواهر النا قرار است با نیکلاس روسو ازدواج کند. یک مرد ساخته شده، یک رئیس، یک کلاهبردار – حتی با استانداردهای مافیایی اندازه گیری شده است. شهرت او بسیار زیاد است و از کت و شلوارها و کراوات های مشکی اش تیره تر است. بعد از اینکه اولین برخورد او و النا با یک تابش خیره کننده تصادفی از طرف او به پایان می رسد، او متوجه می شود که او به همان اندازه که خوش تیپ است بی ادب است.

او از مرد یا هر چیزی که او ایستاده است خوشش نمی‌آید، اگرچه این مانع نمی‌شود که وقتی او نزدیک است، قلبش مانند باران به شیشه تکان بخورد، و نه لرزه‌ای که ارواح در ستون فقراتش با صدای او فرو می‌رود.

و او همیشه نزدیک است بهش گفتن چیکار کنه باعث می شود او بیشتر از هر برادر شوهر آینده ای احساس کند. ممکن است النا در بیرون همان آبلی شیرین باشد، اما او شروع به یادگیری می کند که طعم تاریکی، دست های خشن، سیگار و چشم های ویسکی رنگ را دارد. با این حال، او که قبلاً از یک رسوایی فرار کرده است، به سختی می تواند در دیگری غرق شود.

علاوه بر این، حتی اگر او مال او بود، همه می‌دانند که شما عاشق Made Man نمی‌شوید. . . درست است؟

The Sweetest Oblivion by Danielle Lori

بررسی کتاب The Sweetest Oblivion

The Sweetest Oblivion اولین کتابی است که توسط دانیل لوری خوانده ام و به سادگی، شگفت انگیز است! هر کسی که من را می شناسد یا مدتی است که نظرات من را دنبال کرده است، می داند که من عاشقانه مافیایی را کاملا دوست دارم. من عاشق اعماق تاریک، دسیسه، اغواگری و روابط گرمی هستم که بین دو شخصیت اصلی رخ می دهد. و این دقیقاً همان چیزی است که من در «شیرین ترین فراموشی» اثر دانیل لوری دریافت کردم.

کتاب The Sweetest Oblivion اول از سری Made است و بر قهرمان، النا (با نام مستعار The Sweet Abelli) و قهرمان، نیکو تمرکز دارد. النا یار، جوان و ساده لوح است. او فکر می‌کند که می‌تواند موقتاً از تربیت مافیایی خود دور شود تا از طعم آزادی لذت ببرد. متوجه نیست که اقدامات او عواقب جدی دارد. در نتیجه، او برای خود شهرتی به ارمغان آورده است و شانس خود را برای داشتن نظری که پدرش تصمیم به ازدواج با او دارد، کاهش داده است.

خرید کتاب The Sweetest Oblivion اثر Danielle Lori

نیکو رابطه بسیار طوفانی با آبلی ها دارد و حاضر شده با یکی از دختران ازدواج کند. پدر الینا که نمی خواهد الینا را رها کند، تصمیم می گیرد که نیکو با خواهر دیگر ازدواج کند. و در حالی که این ترتیب به وضوح برای همه اطرافیانشان انتخاب اشتباهی است، رقص «نبرد اراده‌ها» بین نیکو و النا آغاز می‌شود.

The Made Series by Danielle Lori | Spicy Mafia Romance Book Series

بدون پرداختن به جزئیات زیاد، نامزدی نیکو و خواهر النا به هم خورد. نیکو نمی‌توانست خوشحال‌تر از این باشد زیرا اکنون می‌تواند زنی را که واقعاً می‌خواهد داشته باشد – در آغوشش، در تختش و در کنارش. اما برای الینا، معاشقه با این مرد تاریک و خطرناک یک چیز است. اما اینکه در موقعیتی قرار بگیریم که عاشق او شویم؟ این ریسکی است که او نمی خواهد.

از ابتدا تا انتها این داستان تند بود! توازن کاملی از رشد رابطه، فتنه و درام بین خانواده‌های مافیایی و شخصیت‌های جانبی کاملاً توسعه‌یافته داشت. من می‌خواستم به همان اندازه با نیکو و النا وقت بگذرانم، همان‌طور که با اطلاعات بیشتر در مورد معاملات مافیایی و همه خواهر و برادرها و پسرعموهای مختلف انجام دادم!

نوشته های لری من را در تمام مدت درگیر نگه داشت و هرگز نمی خواستم این داستان را کنار بگذارم. من بسیار مشتاق ادامه این مجموعه هستم و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چه کسی داستان دیگری دریافت می کند – اگرچه در زمان نوشتن این بررسی، می دانم که در حال حاضر کتاب دوم و سوم منتشر شده است که امیدوارم به عنوان کتاب به آن برسم. در اسرع وقت این کتاب را حتماً به کسانی که از عاشقانه های مافیایی یا عاشقانه های تاریک لذت می برند توصیه می کنیم!

این پست حاوی پیوندهای وابسته است که به این معنی است که اگر خرید از طریق پیوندها را انتخاب کنید، ممکن است کمیسیون کمی (بدون هیچ هزینه اضافی برای شما) دریافت کنم.

کتاب Review: The Maddest Obsession – Danielle Lori (Made #2)

The Maddest Obsession by Danielle Lori (Made #2) – Luster of Books

خرید کتاب The Maddest Obsession اثر Danielle Lori

 

خلاصه داستان او از تاریکی می ترسد. او بر آن حکومت می کند. لباس هایش خیلی تنگ است، پاشنه هایش خیلی بلند است. او خیلی بلند می خندد، بدون آراستگی غذا می خورد و بیشتر گفته های کتاب را با هم مخلوط می کند. خیلی‌ها نمی‌دانند که این فقط یک لباس مبدل درخشان است، برای پنهان کردن یک حمله پانیک در یک زمان. هیچ کس نمی تواند نمای جیانا را بشکند.… ادامه مطلب نقد و بررسی: دیوانه ترین وسواس – دانیل لوری (ساخته شده شماره ۲)

برچسب شده عاشقانه معاصر, دانیل لوری, عاشقانه تاریک, دشمنان عاشقان, سریال ساخته شده, عاشقانه های مافیایی, دیوانه ترین وسواس نظر بدهید

او نمی تواند چشم از من بردارد.

نیکی بیانکولی را از دبیرستان به یاد دارم. اون موقع همیشه خیره بود. پسرخاله ام به او هشدار داد و پس از آن او در پس زمینه محو شد.

حالا، ده سال بعد، او ساعت دو نیمه شب در آشپزخانه مادرم است و مرده ای در برکه ای از خون روی زمین است. لوکا کورسو – موش‌هایی که پدرم را کشت – می‌گوید که اگر برای برقراری صلح بین خانواده‌هایمان با نیکی ازدواج نکنم، برادر کوچکی که بزرگ کردم، نفر بعدی است.

من چاره ای ندارم

من باید با مردی بروم که به نظر می‌رسد می‌خواهد من را زنده بخورد، و نمی‌دانم که آیا این به دنبال دستورات است یا چیز بسیار تاریک‌تری.

تنها چیزی که می دانم این است که نیکی دیگر مرا تعقیب نمی کند. او اکنون صاحب من است و هیچ کس نمی تواند او را از گرفتن آنچه می خواهد باز دارد.

نیکی راننده یک عاشقانه تاریک مافیایی است. این دومین کتاب از مجموعه The Underboss Insurrection است، اما می‌توان آن را به‌صورت مستقل خواند. فقط برای خوانندگان بزرگسال در نظر گرفته شده است. HEA تضمین شده است.

خرید کتاب The Maddest Obsession اثر Danielle Lori

CW: اختلال خوردن، مسائل خانوادگی، تعقیب، تم های تیره و غیره.

ولپ ظاهراً من یک استالکر تخیلی مورد علاقه دارم. من واقعاً تلاش کردم تا عشقم به نیکی و زیتا را در قالب کلمات بیان کنم، بنابراین این بررسی احتمالاً بسیار جذاب خواهد بود.

اگر از عاشقانه های تاریک، عاشقانه های مافیایی، عاشقانه های استالکر یا همه موارد فوق لذت می برید، باید این کتاب را بخوانید!

کیت سی ولز چنین داستان فوق‌العاده‌ای را با هر یک از عناصر بالا ساخته است تا من را در ذهنم نگه دارد و کاملاً مجذوب خود شود. و بخار؟ داغ من ولز را می‌پرستم و این کتاب فقط گواه این است که او یکی از نویسندگان محبوب من است.

زیتا شخصیت پیچیده ای است. او سخت عشق می ورزد، هر چند وقتی نوبت به عشق ورزیدن به خودش می رسد، دست و پنجه نرم می کند. او سرسخت و شجاع، کمی گمشده و بلاتکلیف است، اما آدم خوبی است. او در این داستان بسیار رشد کرده است و من کاملاً او را دوست دارم.

نیکی نیکی است. او مردی است که می داند چه می خواهد و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می زند. و چیزی که او می خواهد زیتا است – همیشه داشته و خواهد داشت. او از درون و بیرون او را می شناسد و تمام دکمه هایش را فشار می دهد زیرا دقیقاً می داند چقدر قوی است و چقدر می تواند قوی تر شود. به خصوص زمانی که آنها به عنوان یک تیم با هم کار می کنند.

خرید ز اثر Danielle Lori

لحظات کوچک زیادی بین نیکی و زیتا وجود داشت که باعث شد من این کتاب را سخت‌تر دوست داشته باشم، مانند جلسات مشاوره قبل از ازدواج، پذیرش متی/مدی/ماریسا، و آگاهی ساده از یکدیگر در تعاملات.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، ولز یک نویسنده خارق العاده است و من او را تا حد زیادی دوست دارم. من نمی توانم منتظر ادامه این مجموعه باشم، اما با خوشحالی منتظر هستم زیرا می دانم که او کتاب هایی از مجموعه های دیگرش نیز در دست ساخت دارد. (اگر نیکی راننده را می‌خوانید و می‌خواهید کتاب‌های بیشتری را ببینید، همه آنها را به شدت توصیه می‌کنم. او عاشقانه MC، عاشقانه مافیا، عاشقانه در شهر کوچک و عاشقانه شیفت‌تر می‌نویسد).

کتاب Review: The Darkest Temptation – Danielle Lori (Made #3)

The Darkest Temptation by Danielle Lori (Made #3) – Luster of Books

خرید کتاب The Darkest Temptation اثر Danielle Lori

تاریک ترین وسوسه سومین و آخرین کتاب از مجموعه ساخته شده اثر دانیل لوری است. اوایل تابستان در مورد شیرین‌ترین فراموشی و دیوانه‌ترین وسواس، به ترتیب کتاب‌های 1 و 2 این مجموعه نوشتم.

برای خلاصه کردن کوتاه، تا بتوانید ببینید که چگونه این داستان در این مجموعه قرار می گیرد – کتاب The Sweetest Oblivion به دنبال النا آبلی و نیکو روسو است. نیکو دان یا رئیس خانواده روسو در مافیا در شهر نیویورک است. النا از یک خانواده مافیایی دیگر در نیویورک است و ازدواج آنها این دو خانواده را به هم پیوند می دهد. در آن رمان با جیانا – بخشی از خانواده روسو – و کریستین آلیستر – یک مامور قدرتمند اف بی آی آشنا می شویم که با مافیا کار می کند و هر کاری که FBI به او نیاز دارد را انجام می دهد. دیوانه ترین وسواس، جیانا و کریستین را دنبال می کند، جایی که *هشدار اسپویلر* می آموزیم که کریستین در واقع روس است و برادرش یک بازیکن بزرگ در براتوا در مسکو (اوابای روسی) است.

خرید کتاب The Darkest Temptation اثر Danielle Lori

حالا این ما را به تاریک ترین وسوسه می برد. تاریک ترین وسوسه میلا و رونان را دنبال می کند. رونان برادر کریستین است! میلا یک زن جوان بسیار سرپناه است که در میامی زندگی می کند. او می داند که در مسکو به دنیا آمده است و زمانی که واقعا جوان بود به ایالت ها آمده است. او می داند که پدرش تجارت زیادی در روسیه انجام می دهد و اغلب دور است. او اغلب ماه ها او را نمی بیند. اما او واقعاً نمی داند او چه می کند و هرگز واقعاً تعجب نکرده است. وقتی مدتی است که او را ندیده و او حتی فراموش می کند در روز تولدش با او تماس بگیرد، شروع به نگرانی می کند. او تصمیم می گیرد برای یافتن او به مسکو برود. او که از محافظان خود دور می شود و از اموال دردار خود فرار می کند، به روسیه می رود، جایی که به سرعت با این مسئله مواجه می شود که حتی پس از رسیدن به روسیه نمی داند کجا باید برود یا چگونه به دنبال پدرش برود.

The Darkest Temptation by Danielle Lori

 

خرید کتاب The Darkest Temptation اثر Danielle Lori

طولی نمی کشد که رونان میلا را می گیرد و از او برای وادار کردن پدرش برای تسلیم شدن خود استفاده می کند زیرا او دشمن رونان است. میلا در املاک دورافتاده رونان اسیر می شود، جایی که او بیشتر در مورد خودش، رونان، و حقیقت در مورد پدر و مادرش می آموزد، در حالی که این دو شروع به عاشق شدن یکدیگر می کنند.

من این داستان را خیلی دوست داشتم، اما مطمئناً میلا کمترین علاقه من را در بین 3 شخصیت اصلی زن این سریال تاکنون داشته است. من عاشق النا و جیانا هستم و میلا خوب است. او باهوش ترین نیست – مثلا چرا فکر می کنید رفتن به مسکو – در زمستان – با لباس میامی شما ایده خوبی است؟ اگرچه من رونان را دوست دارم و می گویم که او همتراز نیکو و کریستین است، اگرچه نیکو همیشه مورد علاقه من خواهد بود.

من از دیدن اینکه میلا شروع به کشف حقیقت در مورد والدین و گذشته‌اش کرد لذت بردم و دوست داشتم که با وجود اینکه پدرش دشمن رونان است، رونان سعی کرد از او در برابر حقیقت محافظت کند زیرا می‌دانست که پدرش را دوست دارد و او نمی‌خواست صدمه ببیند. او

این سریال مورد علاقه من نیست، اما هنوز آن را دوست داشتم. اگر به دنبال یک عاشقانه مافیایی با نزدیکی اجباری هستید، این یکی را توصیه می کنم!

همانطور که قبلا ذکر شد، این جدیدترین کتاب از مجموعه Made است، اما نویسنده قصد دارد کتاب های بیشتری در این مجموعه بنویسد.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما