60%

Breaking up the Royals (Rocky Royal Romance Book 2) (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Breaking up the Royals شکستن سلطنتی ها اثر Fiona West

کتاب Breaking up the Royals

با بهترین دوستت ازدواج کردی؟ عالیه برای آن شلیک می شود؟ کمتر عالی

دشمنان درون و بیرون باعث می‌شوند مراسم عروسی سلطنتی ادوارد روز به روز کمتر به نظر برسد. نامزد او هنوز کیلومترها در سراسر قاره دورتر است. و اکنون او به یک کشور خارجی پرواز می کند زیرا دوست دوران کودکی اش به تازگی در تلاش برای دستگیری برادر خیانتکارش هدف گلوله قرار گرفته است. هنگامی که مشکلات سلامتی ابی شعله ور می شود، نوع جدیدی از استرس را بر روابط احیا شده آنها وارد می کند. عروس آینده او می تواند دعوا را انتخاب کند، اما لباس را نه…

ابی می‌دانست که حفظ استقلال خود در دوران نامزدی با پادشاه، چالشی خواهد بود، اما او انتظار نداشت که به این زودی با امنیت روبرو شود. اکنون که او دوباره با ادوارد متحد شده است، تنها چیزی که می خواهد این است که با هم باشند – تا زمانی که شرایط خودش باشد.

وقتی تهدیدی از داخل قلعه آنها را مجبور به فرار می‌کند، ابی و ادوارد تصمیم می‌گیرند که یک بالماسکه با یک راز خاص خود راه بیندازند: یک تله … با ابی به عنوان طعمه. آیا آنها می توانند قبل از تمام شدن زمان، از حریفان خود پیشی بگیرند؟

Breaking Up the Royals یک فانتزی شیرین و مدرن با قلب و شوخ طبعی است. اگر به روابط از راه دور، قهرمانان آلفا مبتلا به بیماری مزمن و خانواده هایی که به هر قیمتی از یکدیگر محافظت می کنند، دوست دارید، همین حالا این کتاب را بگیرید. این مجموعه شش کتاب کامل است. امروز وارد دنیای پیچیده رمانس های راکی ​​رویال شوید! این کتاب قبلاً با عنوان The Un-Queen منتشر شده بود.

کتاب Breaking up the Royals

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Fiona West

ناشر

Tempest and Kite Publishing

شابک

B08T71L2VT

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما