63%

Serving Side by Side (Rocky Royal Romance Book 3) (متن کامل)

Original price was: 310000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Serving Side by Side خدمت در کنار هم اثر Fiona West

کتاب Serving Side by Side

آیا عشق واقعی مانند رعد و برق است یا می تواند دو بار بزند؟

سام این شغل را فقط به عنوان لطف به یکی از بهترین دوستانش، ادوارد، که اتفاقاً پادشاه نیز می‌کند، قبول کرد. علیرغم شهرتی که اخیراً در یک مأموریت خطرناک به دست آورده است، او با زنان دوست نمی شود – او حتی اگر بتواند به آن کمک کند تماس چشمی برقرار نمی کند. قرار گرفتن با ماسیاس، ترسناک ترین زنی که تا به حال دیده است، مشکل کوچکی ایجاد می کند. عاشق شدن او مشکل بزرگی ایجاد می کند.

تزا ماسیاس، نگهبان شبانه دوشس بزرگ، آنقدر سخت است که بپذیرد ناپدید شدن شوهرش او را شکسته است. تضمین امنیت ابی بیش از هر چیز برای او مهم است، اما با افزایش افسردگی، او ارتباط خود را با جادویی که باعث می شود در شغلش برتری پیدا کند، از دست می دهد. شریک جدید او با سؤالات شخصی و کاوشگر خود در مورد چیزهایی که ترجیح می دهد در مورد آنها صحبت نکند همه چیز را آسان نمی کند … حتی اگر خجالتی خوش تیپ او همه دکمه های او را فشار می دهد.

وقتی یک برجستگی کنجکاو به تالارهای قلعه نگاه می کند، آیا آنها می توانند برای کشف منبع آن…و تهدیدی که ممکن است ایجاد کند با هم همکاری کنند؟

Serving Side by Side یک رمان مستقل و شیرین در رمانس سلطنتی راکی ​​است که یک مجموعه کامل شش کتابی است. دارای HEA تضمین شده و بدون تقلب است. همین امروز شروع کن! هشدار مطلب: این کتاب حاوی شخصیتی مبتلا به افسردگی و کنایه از مرگ همسر است. این کتاب قبلاً با عنوان تقریباً بیوه منتشر شده بود.

کتاب Serving Side by Side

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Fiona West

ناشر

Tempest and Kite Publishing

شابک

B08TMBSCWP

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما