62%

Bringing Down the King (Rocky Royal Romance Book 4) (متن کامل)

Original price was: 330000 تومان.Current price is: 125000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Bringing Down the King پایین آوردن پادشاه اثر Fiona West

کتاب Bringing Down the King

یک مادر مجرد برای افشای یک رسوایی سلطنتی خارش دارد. کاپیتانی که مصمم است از آبروی دوستش محافظت کند. یک دشمنی طبیعی که ظاهر طولانی و طولانی را به حساب نمی آورد…

اولین داستان بزرگ بروک اورلی تمام چیزی است که او تصور می‌کرد، مردی را که منبع او را با یک بوسه جادویی نفرین کرده بود، مسئول می‌داند – کسی جز پادشاه ادوارد. او می خواهد سر او روی یک بشقاب باشد، اما به اعتراف به گناه و عدالت برای قربانی خود رضایت می دهد.

کاپیتان سنت امیدوار بود قبل از درگیر شدن در یک رسوایی، زمان بیشتری برای عادت کردن به شغل جدید خود به عنوان افسر ارشد ارتباطات داشته باشد. پاک کردن نام دوست صمیمی او کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که گفتن حقیقت ممکن است دردسر بدتری داشته باشد. به‌علاوه، بلوند زیبایی که به همه چیز فشار می‌آورد، زیر پوستش می‌رود – حیف شد که در لحظه‌ای که ملاقات کردند، او را خاموش کرد.

کتاب Bringing Down the King

وقتی پسر بروک در مدرسه در آب گرم فرود آمد، مدرسه تنها مربی موجود را تعیین می کند: کاپیتان سنت. با در خطر بودن آینده پسرش، بروک مجبور می شود با مردی که به او اعتماد ندارد، همکاری کند، صرف نظر از اینکه چقدر خوش قیافه و با بچه ها خوب است. وقتی پادشاه روشن می‌کند که آینده‌ای برای افسر ارشد ارتباطاتش و گزارشگری که می‌خواهد آبروی او را از بین ببرد، وجود ندارد، او باید بین کارش و کاپیتانی که راهش را به قلب او رسانده، یکی را انتخاب کند…

Taking Down the King چهارمین کتاب از رمانس های سلطنتی راکی ​​است که مجموعه ای کامل از شش کتاب مستقل است. اگر دوست دارید یک عاشقانه تعطیلات شیرین و دشمنان با عشاق همراه با پیچ و تاب از فانتزی و کمی پر از تعلیق را دوست داشته باشید، اکنون روی این عاشقانه یک کلیک کنید. این کتاب دارای HEA تضمین شده است. شامل لعن ملایم و بحث صریح در مورد موقعیت های بزرگسالان، از جمله جنبش من نیز، اما بدون صحنه های جنسی در باز است. قبلاً با عنوان روزنامه‌نگار خجالتی منتشر شده بود.

کتاب Bringing Down the King

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Fiona West

ناشر

Tempest and Kite Publishing

شابک

B08TLMKKC5

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما