60%

Dark Earth (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Dark Earth زمین تاریک اثر Rebecca Stott

کتاب Dark Earth

سال 500 میلادی است. خواهران ایسلا و بلو در سایه‌های شهر ارواح زندگی می‌کنند، ویرانه‌های متروکه شهرک باشکوه رومی لوندینیوم در کرانه رودخانه تیمز که زمانی یک مایل گسترده بود. اما جزیره کوچکی که آن‌ها خانه می‌خوانند، همچنین محل تبعید Isla، Blue و پدرشان است، آهنگر افسانه‌ای که متهم به استفاده از جادوی سیاه برای ساختن شمشیرهای آتشین خود – تیغه‌های قدرتمندی است که نمی‌شکنند – و از جامعه بیرون رانده می‌شوند. هنگامی که او به طور ناگهانی می میرد، خواهران خود را در معرض بردگی جنگ سالار محلی و پسر ظالم و تشنه قدرت او قرار می دهند.

تنها گزینه آنها فرار به شهر ارواح است، جایی که دنیای زیرین زنان شورشی را کشف می کنند که مخفیانه در میان خرابه ها زندگی می کنند. اما اگر Isla و Blue بخواهند از مردانی که آنها را شکار می کنند زنده بمانند و از جامعه جدید خود محافظت کنند، باید از تمام مهارت و نبوغ خود – و همچنین جادوی مادران قبلی خود – برای مبارزه استفاده کنند.

زمین تاریک با فضایی صمیمی و در عین حال سینمایی، دنیایی باستانی آغشته به اسطوره و فولکلور را دوباره خلق می‌کند و ما را با زنان فراموش نشدنی آشنا می‌کند که به زندگی پر جنب و جوش در این صفحه می‌آیند. این رمانی زیبا و عمیق در مورد ظلم و قدرت است که یک ماجراجویی صمیمانه و پر از لحظه‌های لطافت است که دیدگاهی زنانه را به دوره‌ای تاریخی می‌دهد که داستان‌های مردانه بر آن حاکم است.

کتاب Dark Earth

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Rebecca Stott

ناشر

Random House

شابک

978-0812989113

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما