63%

Sinful Cinderella (Dark Fairy Tale Queens Series Book 1) (متن کامل)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Sinful Cinderella سیندرلا گناهکار اثر Anita Valle

کتاب Sinful Cinderella

و تو فکر می کردی که خواهران ناتنی شرور هستند…

من آن چیزی نیستم که آنها فکر می کنند. دختری مطیع که متواضعانه از نامادری و خواهر ناتنی خود اطاعت می کند. نوعی فرشته بیمار که با خوشحالی بدرفتاری آنها را تحمل می کند. این چیزی است که من می خواهم آنها فکر کنند. زیرا در این صورت آنها به آنچه من واقعاً مشغول هستم مشکوک نخواهند شد.

توپ، شاهزاده – همه اینها بخشی از برنامه من است که به اوج برسم. نامادری و دختران دیوانه‌اش برای هر طبقه‌ای که من گشته‌ام، هر تمسخری که انجام داده‌ام می‌پردازند. آنها در مورد جادوی سفید نمی دانند که چگونه از آن برای تقویت خودم استفاده می کنم. نمی بینند که قلبم سیاه است مثل نیمه شب، پوسیده مثل سیب زهرآلود.

آنها در حال کشف کردن هستند.

یادداشت نویسنده:

این کتاب تمام عناصر داستان کلاسیک سیندرلا را دارد: خواهران ناتنی شرور، مادرخوانده پری، دمپایی شیشه ای، شاهزاده جذاب. اما همه اینها توسط یک سیندرلا شیطانی که مصمم است ملکه بعدی باشد، گفته می شود. اگر به بازگویی افسانه های شکسته علاقه دارید، این یک خواندن سریع و سرگرم کننده است. در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است، اما همچنین یک افسانه خوب برای بزرگسالان و هر کسی که فانتزی تاریک را دوست دارد.

سیندرلا گناهکار اولین کتاب از مجموعه ملکه قصه های تاریک است و پس از آن سفید برفی یواشکی، راپونزل گندیده و زیبایی بد! امیدوارم از این افسانه های “گریم” که از منظری تاریک تر بازگو می شوند لذت ببرید.

کتاب Sinful Cinderella

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Anita Valle

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1518811968

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2015

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما