60%

Contractual Obligations (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Contractual Obligations تعهدات قراردادی اثر Elle Rivers

کتاب Contractual Obligations

وقتی به لیلی بلیطی برای خروج از حرفه و زندگی که از آن متنفر است پیشنهاد می شود، او آن را قبول می کند. حتی اگر به معنای امضای قرارداد برای ازدواج با سباستین میلر جذاب اما گوشه گیر به مدت پنج سال باشد.

کار او ساده است: نقش زن خانه خوشبخت را به صورت حضوری و در شبکه های اجتماعی بازی کنید و یک میلیون دلار از ارث خود را دریافت خواهید کرد. این پول برای او بیش از اندازه کافی است که بتواند زندگی خود را به تنهایی و به دور از والدین کنترل کننده اش آغاز کند. باید آسان باشد.

اما چهار سال بعد، او آماده است تا این ازدواج را تمام کند. او کاملاً مطمئن است که شوهرش از او متنفر است، و آرزوی آزادی را دارد که پایان قرارداد آنها به ارمغان خواهد آورد – آزادی که وقتی برای ملاقات با پدر سباستین، ارکستر کننده کل این ساختگی، فراخوانده می شود، تهدید می شود. او نگران است که او سعی کند ازدواج قراردادی آنها را تمدید کند.

کتاب Contractual Obligations

کاری که می کند بدتر است.

مجبور شدن به جابجایی در سراسر کشور به دلیل ترفیع برای سباستین، بدترین کابوس او است، اما تنها انتخاب او این است که وانمود کند که خوب است.

او برای سال آخر ازدواجشان آماده می شود تا بی تفاوتی سردتری داشته باشد، اما گیر افتادن در شهری جدید جنبه شیرین تری از سباستین را نشان می دهد که لیلی هرگز فکرش را نمی کرد. مرد بی تفاوتی که او می شناسد رفته و به جای او مرد مهربان و صبور آرزوهایش است.

اما ساعت آنها در حال تیک تاک است – فقط یک سال از ازدواج آنها باقی مانده است. آیا آنها عشق پیدا خواهند کرد یا تعهدات قراردادی مانع خواهند شد؟

کتاب Contractual Obligations

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Elle Rivers

ناشر

Elle Rivers

شابک

979-8988679233

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما