56%

The Beneath Duet: Hugo’s Story (The Collectables Book 2) (متن کامل)

Original price was: 620000 تومان.Current price is: 270000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Beneath Duet دوئت زیر اثر Shandi Boyes

کتاب The Beneath Duet

دو داستان وسوسه انگیز از نویسنده ای که مجموعه معما و ادراک را برای شما آورده است.

کتاب اول: زیر اسرار.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی تنها دختری که تا به حال هوس کرده‌اید دوباره به تصویر برخورد کند؟ هیچی. سوء تعبیر نکنید آخرین باری که آوا را دیدم، بدون شک او جذاب بود. اگرچه او همیشه کمی عصبی بوده و سرش به ندرت از داخل کتاب خارج می‌شود، اما می‌توانست توجه هر مرد خونگرمی را که وانمود می‌کرد به آن علاقه دارد، از جمله من، جلب کند. فقط یک بار از لبخند قاتل او می خواستم به زانو در بیایم و پاهایش را ببوسم. اما از زمانی که آوا شهر را ترک کرد و سیل اشک روی صورتش جاری شد، خیلی چیزها تغییر کرده است.

شرایط تغییر می کند.

مردم تغییر می کنند.

من تغییر کرده ام.

کتاب The Beneath Duet

من دیگر پسر نوجوانی نیستم که نتواند خود را در کنار یک دختر زیبا کنترل کند. من یک مرد بالغ هستم. مردی که دو تور در افغانستان انجام داده است. مردی که مشکلی برای کنترل خود در اطراف زنان زیبا ندارد. مردی که هنوز طعم شیرین لب هایش را به یاد دارد.

چه جهنمی؟ من خراب شده ام.

قسمت بعدی از نویسنده ای که مجموعه انیگما را برای شما آورده است. The Beneath the Sheets داستانی احساسی در مورد آشنایی مجدد با عشق دبیرستانی شماست. آیا زمان واقعاً علایق شما را تغییر می دهد؟ یا سن فقط بهانه ای برای کم اهمیت جلوه دادن عشق واقعی است؟ بیایید دریابیم – زمان شیرجه رفتن در زیر ورق ها است!

کتاب The Beneath Duet

کتاب دوم: زیر ورق.

یک تصمیم کوچک: یک نتیجه حماسی.

پنج سال پیش اشتباه کردم. اگر می‌دانستم تصمیم عجولانه‌ام عواقبی را در پی خواهد داشت، آن را با دقت بیشتری ارزیابی می‌کردم. من وقت می گذاشتم تا عواقب اقداماتم را به درستی ارزیابی کنم. اما وقتی خواهر و برادرزاده من متولد نشده در یک تصادف وحشتناک کشته شدند، هر شانسی برای تصمیم گیری عقلانی مغز غمگین من از بین رفت. خیلی درد میکردم

از دست دادن جورجی و مالکوم باعث دلتنگی من شد، اما از دست دادن آوا در همان هفته من را کاملاً نابود کرد.

کتاب The Beneath Duet

در پنج سال گذشته، من یک روح بودم، گم شده، گمان می‌رفتم مرده، از مردمی که به دنبال مرگم بودند، پنهان بودم. می دانستم که در نهایت گذشته ام به من خواهد رسید. من هرگز متوجه نشدم که یک بار این کار را انجام دهد، رازهای بیشتری را از اسرار پنهان کرده ام آشکار می کند. اما از دویدن و جنگیدن با سرنوشت خسته شده ام. زمان غواصی در زیر ورقه ها فرا رسیده است، جایی که تمام اسرار مخفی شده در معرض دید قرار می گیرند. از نویسنده ای که مجموعه انیگما را برای شما آورده است، قسمت بعدی پاسخ به سوال می آید.

چرا هوگو پنهان شده است؟
چه کسی دنبال اوست؟
و آن بوسه با ایزی واقعاً برای چه بود؟

شما در حال کشف کردن هستید، پس محکم دست نگه دارید.

کتاب The Beneath Duet

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Shandi Boyes

ناشر

Independently published

شابک

979-8645561734

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما