59%

Before We Came (Lakes Hockey Book 1) (متن کامل)

Original price was: 450000 تومان.Current price is: 185000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Before We Came قبل از اینکه بیایم اثر Sloane St. James

کتاب Before We Came

Birdie
مراسم تشییع جنازه او چندین دهه از رازهای پنهان شده از من – رازهای وحشتناک – را آشکار کرد. این سوراخ خرگوشی که من افتادم نشان داد که گذشته من بسیار شوم تر از آن چیزی است که می توانستم تصور کنم. همه چیزهایی که فکر می‌کردم می‌دانم دروغ بوده است و اکنون تنها یک مکان برای من وجود دارد: برگردم به افرادی که در تمام این سال‌ها به دنبال من بوده‌اند.

یکی از آن افراد، بهترین دوست برادر تازه یافته ام است: لونان برک، مدافع ستاره دریاچه های مینه سوتا. صحبت های کثیف و تعریف و تمجید او راه فرار آسانی را به همراه من به زندگی جدیدم می دهد. من آماده هستم تا با کسانی که مرا دوست دارند از نو شروع کنم، اما مطمئن نیستم که وقتی تازه آزاد شده ام بتوانم به آرامش برسم.

کتاب Before We Came

Lonan
اون برگشته آخرین باری که او را دیدم ما بچه بودیم، اما عشق معصومانه من از دوران کودکی اکنون بزرگ شده است. و دیگر آنقدرها هم معصوم نیست. او هوای تازه ای از مجموعه مسابقات یک شبه از زمان اعزام به NHL دارد. من فقط یک شات با او گرفته ام و آن را بدیهی نمی دانم. من ممکن است اشتیاق او را به او بدهم، اما او همان صمیمیتی است که در تمام زندگی ام منتظرش بودم.

وقتی داستان او در رسانه ها پخش می شود، او به مکانی برای مخفی شدن نیاز دارد. پناهگاه او را در پنت هاوسم تقدیم می کنم. برای اولین بار، این آپارتمان یخبندان مانند یک خانه به نظر می رسد، و او باعث شد باور کنم آینده ای که همیشه می خواستم در دسترس است. در حال حاضر، من حاضرم در طول روز دست او را بگیرم و در شب آنها را سنجاق کنم. اما من بیشتر می خواهم.

توجه: این عاشقانه هاکی تند 18+ دارای صحبت های کثیف، ستایش، تعلیق، اضطراب، عشق شانس دوم، نزدیکی اجباری و البته خوشبختی است.

کتاب Before We Came

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sloane St. James

ناشر

Independently published

شابک

979-8387048500

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما