63%

The Billionaire’s Ex-Wife (Jameson Brothers Book 1) (متن کامل)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Billionaire’s Ex-Wife همسر سابق میلیاردر اثر Leslie North

کتاب The Billionaire’s Ex-Wife

سم جیمسون همیشه به آنچه می خواهد می رسد و آنچه او می خواهد همسر سابقش است. سم دنیا را سیاه و سفید می بیند – نگرش قوی که میلیاردها دلار در دنیای تجارت و یک همسر سابق در دنیای واقعی کسب کرده است. چیزی که سم می‌خواهد این است که آینده‌اش را خودش انتخاب کند، اما برای انجام این کار، او باید آزمونی را که توسط برادر بزرگ‌تر و مدیر عاملش تعیین شده است، پشت سر بگذارد: برادر سرکشش، ادی.

سم این چالش را می پذیرد اما مطمئن نیست وقتی می فهمد زنی که دوستش داشت و ترک می کرد نیز بخشی از امتحان است، چه فکری کند. ترینیتی جیمسون یک فیکس کننده است. فرقی نمی‌کند مبلمان زشت باشد یا یک کارمند زینتی، ترینیتی این لمس را دارد و او بیشتر عمر خود را صرف کمک به دیگران برای دستیابی به بهترین پتانسیل خود کرده است.

کتاب The Billionaire’s Ex-Wife

اما وقتی شوهر سابقش به شهر برمی‌گردد تا ثابت کند که قلب دارد، ترینیتی تصمیم می‌گیرد: او نمی‌خواهد مشکلاتش را برای او حل کند – مهم نیست که چشم‌های آبی دود شده‌اش از او چه می‌خواهند، او خواهد گفت: «نه» او مصمم است که این بار خودش آشفتگی اش را درست کند.
 قبل از اینکه سم در نیویورک فرود بیاید، هدفش این بود که به همان سرعت شهر را ترک کند. اما وقتی ترینیتی بهتر از همیشه وارد اتاق می شود، میل او شروع به تغییر می کند.

او متوجه می شود که آنچه واقعاً می خواهد چیزی است که دیگر نمی تواند داشته باشد: ترینیتی. سم برای برافروختن آتش فیزیکی آنها مشکلی ندارد، اما رابطه جنسی داغ برای التیام آسیبی که مدتها پیش ایجاد کرده بود کافی نیست. سم قرار نیست از دیوار احساسی جدیدش منصرف شود. او به او کمک کرد تا آن را بسازد، و اکنون می خواهد آن را خراب کند.

کتاب The Billionaire’s Ex-Wife

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Leslie North

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1978343047

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2017

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما