59%

The Hurricane Wars (The Hurricane Wars Book 1) (متن کامل)

Original price was: 470000 تومان.Current price is: 195000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Hurricane Wars جنگ های طوفان اثر Thea Guanzon

کتاب The Hurricane Wars

سرنوشت دو دشمن سرسخت با توانایی‌های جادویی متضاد در The Hurricane Wars در کنار هم قرار می‌گیرد، اولین بازی جذاب در یک سه‌گانه عاشقانه فانتزی که در دنیایی الهام‌گرفته از آسیای جنوب شرقی که توسط طوفان‌ها الهام گرفته شده است.

قلب میدان جنگ است.

تنها چیزی که تالاسین تا به حال شناخته است، جنگ های طوفانی است. او که به عنوان یک یتیم در کشوری تحت محاصره امپراتور شب بی رحم بزرگ شد، خانواده خود را در میان سربازانی یافت که برای آزادی می جنگند. اما او راز مرگباری را پنهان می کند: جادوی نور در رگ هایش می گذرد، قدرتی شعله ور که تصور می شود سال ها پیش از بین رفته است و می تواند سایه های امپراتوری شب را از بین ببرد.

کتاب The Hurricane Wars

شاهزاده آلاریک، تنها پسر و وارث امپراتور، وظیفه دارد هر گونه تهدیدی را که علیه حکومت امپراتوری شب وجود دارد را با قدرت ارتش و جادوی قدرتمند خود از بین ببرد. او بزرگ‌ترین تهدید را در تالاسین کشف می‌کند: دختری که در میدان جنگ با جادویی که پدربزرگش را کشت، پدرش را به یک هیولا تبدیل کرد و جنگ طوفان‌ها را شعله‌ور کرد، می‌سوخت. او سعی می کند او را بکشد، اما در درگیری روشنایی و تاریکی، قدرت های آنها با هم ادغام می شوند و نیرویی را ایجاد می کنند که مانند آن هرگز دیده نشده است.

این جنگ فقط با آنها می تواند پایان یابد. اما خطر بزرگتری در راه است و جادوی عجیبی که آنها می توانند با هم ایجاد کنند می تواند تنها راه غلبه بر آن باشد. تالاسین و آلاریک باید تصمیم بگیرند… آیا سرنوشت آنها این است که دست به دست هم دهند یا یکدیگر را نابود کنند؟

فانتزی بدیع مملو از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی و عاشقانه‌های هیجان‌انگیز دشمنان عاشقان که در دنیایی پرطرفدار اتفاق می‌افتد، The Hurricane Wars اولین نفس‌گیر یک نویسنده جدید خارق‌العاده را نشان می‌دهد.

کتاب The Hurricane Wars

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Thea Guanzon

ناشر

Harper Voyager

شابک

978-0063277274

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما