59%

Disciples of Chaos (Seven Faceless Saints Book 2) (متن کامل)

Original price was: 430000 تومان.Current price is: 175000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Disciples of Chaos شاگردان آشوب اثر M.K. Lobb

کتاب Disciples of Chaos

در این دنباله هیجان‌انگیز هفت قدیس بی‌چهره، رز و دامیان باید با سرنوشت خود روبرو شوند، زیرا جهان در اطراف آنها فرو می‌پاشد.

دامیان ونچوری هنوز از آن آگاه نیست، اما از آنجا که تغییرات کوچکی شروع به شکستن پایه‌های ساختار قدرت Ombrazian پس از حمله Rebellion می‌کند، ترک‌هایی در نمای خود دامیان ظاهر می‌شوند. خشم غیرقابل کنترل در حال حباب زدن به سطح است و همیشه نمی توان آن را پایین انداخت. آیا او می تواند همه را حتی از خود در امان نگه دارد؟

Rossana Lacertosa باید احساس پیروزی کند. او تمام کارهایی را که برای انجامش در نظر گرفته بود به انجام رساند و بیشتر. حمله شورش زندانیان بی‌شماری را آزاد کرد و توجه را به بی‌عدالتی در ساختار کاخ جلب کرد. و دامیان به جایی که به او تعلق دارد در کنار او است. با این حال، جنگ با برچات ادامه دارد و مقامات دولتی به دنبال حفظ وضعیت موجود هستند.

سپس یک ژنرال امبرازی از خط مقدم می آید و دستور دستگیری ده ها نفر را صادر می کند و دوستان رز و دامیان را به شمال می فرستد. رز و دامیان که مصمم به آزادی کسانی هستند که بیشترین اهمیت را دارند، به برچات توجه کردند. اما سفر آنها با جادوی عجیبی همراه است و دامیان از پسری که قبلا بود فاصله می گیرد.

پیچیدگی‌های عشق، جادو، ایمان و جنگ، خوانندگان را مشتاقانه ورق می‌زند تا به سوی نتیجه‌گیری گیرا در دوولوژی هفت قدیس بی‌چهره بروند.

کتاب Disciples of Chaos

توضیحات تکمیلی

نویسنده

M.K. Lobb

ناشر

Little, Brown Books for Young Readers

شابک

978-0316471770

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما