59%

Shadows of Perl (House of Marionne Book 2) (متن کامل)

Original price was: 460000 تومان.Current price is: 190000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Shadows of Perl سایه های پرل اثر J. Elle

کتاب Shadows of Perl

دنیای فانتزی عاشقانه خیره کننده House of Marionne در این دنباله تاریک و مرگبار پر از جادوی ممنوع، دروغ های ویرانگر و قلب های شکسته ادامه دارد.

یک پرفروش فوری در ایالات متحده آمریکا امروز!

تاریکی را آزاد کن قدرت خود را ادعا کنید

مراسم انفجاری نهایی Quell Marionne از القاء به House Marionne موجی از شوک را در دنیای جادویی ایجاد کرد و اسرار مدفون و قدرت کشنده خود را کشف کرد. اما او بهای گزافی پرداخت: خانواده و عشقش. فرار از Chateau Soleil برای House of Perl، برای یک بار به جای دوری جستن، Quell جشن گرفته می شود. او بالاخره جایی برای تعلق پیدا کرده است. اما رازها در هر خانه ای نهفته است، و تلاش کوئل برای یافتن مادرش تهدید می کند که او را به اعماق سایه ها هدایت می کند.

قاتل جردن وکستون، دومین فرمانده برادری دراگون، باید از منبع همه جادوها، کره محافظت کند. با این حال، بزرگترین تهدید برای کره، کوئل ماریون است – دختری که او دوستش داشت، تا زمانی که توشانا مرگبار و غیرقانونی را ادعا کرد. در حالی که کره می شکافد و جنگ در میان خانه ها شروع می شود، آیا تنها راه نجات جهان می تواند کشتن قلب خود باشد؟

اکنون، این دو عاشق که به دشمن تبدیل شده اند، باید با جاه طلبی های رقابتی و وفاداری های متضاد خود مقابله کنند. یا بمیر آینده جادو به تصمیم آنها بستگی دارد.

کتاب Shadows of Perl

توضیحات تکمیلی

نویسنده

J. Elle

ناشر

Razorbill

شابک

978-0593527733

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما