57%

Letters Home: Correspondence 1950-1963 (متن کامل)

Original price was: 580000 تومان.Current price is: 250000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Letters Home خانه نامه ها اثر Sylvia Plath

کتاب Letters Home

مکاتبات سیلویا پلات که عمدتاً خطاب به مادرش بود، از دوران تحصیل در کالج اسمیت در اوایل دهه 1950 تا خودکشی او در لندن در فوریه 1963. این نامه‌ها علاوه بر ظرفیت او برای شادی خانگی و نویسندگی، به پتانسیل او برای رسیدن به زندگی عمیق نیز اشاره می‌کند. ناامیدی

نقد خوانندگان کتاب Letters Home

*شخصیت حاکم بر این مکاتبات که با اولین نامه او که به عنوان دانشجوی سال اول در اسمیت به خانه فرستاده شد و با نامه ای که حدود یک هفته قبل از مرگش پست شد پایان می یابد، اساساً شخصیت یک دختر سبز و آسیب پذیر است که به سختی می توان آن را به عنوان شاعری که نامه های بی رحم و کنترل شده را نوشت. خشم شعر آریل….شاید به این دلیل که از همان ابتدا می‌دانستیم که «داستان» چگونه به پایان می‌رسد، «خانه نامه‌ها» حالتی رقت‌انگیز دارد که قضاوت انتقادی را خلع سلاح می‌کند. شفقت و خیریه ای که او آنچنان بی وقفه و به طرز مرگباری از خود انکار کرد.

*سرانجام، نویسندگان زن جوان می توانند خود را با خود ویرانگر آشکار در سیلویا پلات همذات پنداری کنند و شروع به درک نیروهایی کنند که او باید با آنها حساب می کرد. . آنچه در این نامه ها به چشم می خورد، بازمانده ای است که می دانست نویسنده بودن به معنای تربیت، تعهد خستگی ناپذیر و اشتیاق به کار سخت است. اینجا به هیچ وجه همه چیز گفته نمی شود، اما ویژگی های یک زن هنرمند واقعی و نه اسطوره ای ظاهر می شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sylvia Plath

ناشر

HarpPeren

شابک

978-0060974916

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما