59%

Sweet Hope (Sweet Home Series Book 4) (متن کامل)

Original price was: 460000 تومان.Current price is: 190000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Sweet Hope امید شیرین اثر Tillie Cole

کتاب Sweet Hope

نام من Ally Prince است و همیشه در عشق بدشانس بوده‌ام. نمی‌دانم چرا، فقط همیشه… داشتم. وقتی همه بهترین دوستانم در کالج به دنبال جفت روحشان بودند، من جا ماندم. من آلی بودم، پسر عموی زیبای بازیکن فوق ستاره، رومئو پرنس. من آلی بودم، بهترین دوست برای شگفت‌انگیزترین گروه دخترانی که تا به حال می‌شناختم – عنوانی که دوستش داشتم، اما از «فقط» بودن خسته شدم. و من الی بودم، کسی که همه آنها می توانستند به آن تکیه کنند.

اما برای من، من متحد بودم، دختری با قلبی که هیچ کس ادعای آن را نکرده بود… و من، الی، دختری بودم که در زیر همه چیز، قلب بود. من عاشق عشق هستم. فکر آن، هیجان عصبی در افتادن به آقای راست، آرزوی این که کسی تمام دنیای من شود… اینکه من مال او شوم. من همیشه می خواستم اشتیاق، عاشقانه دلگرم کننده، حماسی، زندگی را تغییر دهد… من همیشه آرزوی افسانه را داشتم… همیشه همه آن را می خواستم. به نظر می رسید هرگز به آن نخواهم رسید.

در چند سال گذشته سال‌هاست که خودم را وارد حرفه‌ام به عنوان متصدی موزه کرده‌ام. من بهترین از بهترین‌ها هستم، کسی که هر موزه می‌خواهد استخدام کند، بنابراین وقتی فرصتی برای نقل مکان به سیاتل پیش آمد، از این فرصت استفاده کردم. پسر عموی من و بهترین دوستم در سیاتل زندگی می کردند و من نیاز به تغییر داشتم. من به یک شروع جدید نیاز داشتم. انتظار نداشتم با کسی در شهر زمرد ملاقات کنم. انتظار نداشتم از نزدیک با مجسمه ساز جدید منزوی کار کنم که طراحی بسیار مهم گالری من حول محور آن بود.

و من مطمئناً انتظار نداشتم عاشق او شوم… عشقی دلخراش، حماسی و تغییر دهنده زندگی… افسانه واقعی زندگی من به حقیقت پیوست. اما، مانند هر افسانه ای، یک شرور، یک روح تاریک و شکنجه شده وجود دارد. … من فقط نمی دانستم که شخصیت شرور و قهرمان داستان من در نهایت یکی می شوند.

Sweet Hope یک رمان همراه بزرگسال جدید برای Sweet Home است- حاوی محتوای بزرگسالان، موقعیت‌های جنسی، و موضوعات بزرگسالان است. مناسب برای سنین 18 سال به بالا

کتاب Sweet Hope

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tillie Cole

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1511507776

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2015

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما