59%

Sweet Soul (Sweet Home Series Book 5) (متن کامل)

Original price was: 450000 تومان.Current price is: 185000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Sweet Soul روح شیرین اثر Tillie Cole

کتاب Sweet Soul

روح شیرین، داستانی دلخراش از عشق در خالص‌ترین شکل آن می‌آید. یک روح گمشده خجالتی یک قلب تنها و ساکت یک عشق برای نجات هر دو آنها. زندگی برای لوی کاریلو بیست ساله هرگز آسان نبوده است. کوچکترین پسر کاریلو، لوی، هیچ شباهتی به برادران بزرگترش ندارد. او از نظر ظاهری تیره و تاریک نیست و برای هر کسی که ملاقات می کند ترساننده نیست.

در واقع، او کاملا برعکس است. لوی که با خجالتی فلج کننده و حوادث غم انگیز گذشته اش تسخیر شده است، روزهایش را با سرش در کتاب هایش فرو رفته یا به سختی برای تیم فوتبال کالج خود تمرین می کند. لوی که برای صحبت با دخترها ترسو است، تا جایی که ممکن است دور می‌ماند و کاملاً تنها می‌ماند… تا زمانی که جان یک بلوند زیبا را نجات می‌دهد، یک بلوند زیبا که ممکن است استثنایی از قانون او باشد. السی هال بی خانمان است. یا حداقل این تمام چیزی است که هر کسی می بیند.

هر روز مبارزه ای برای بقا در خیابان های سرد سیاتل است، هر روز مبارزه ای برای یافتن غذا و گرم ماندن. تنهایی در زندگی – زندگی خطرناک و بی رحمانه – اراده او برای ادامه دادن یک نبرد همیشه باخت است. السی در دنیای سکوت خود امید خود را از دست داده است که زندگی او شامل هر چیزی جز درد دل و درد دائمی خواهد بود… تا زمانی که پسر زیبایی که او به شدت به او ظلم کرده است دقیقاً در زمان مناسب به نجات او می آید.

Sweet Soul یک رمان همراه بزرگسال جدید برای Sweet Home است- حاوی محتوای بزرگسالان، موقعیت‌های جنسی، و موضوعات بزرگسالان است. مناسب برای سنین 18 سال به بالا

کتاب Sweet Soul

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tillie Cole

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1522775881

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2015

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما