60%

Lord of London Town (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Lord of London Town ارباب شهر لندن اثر Tillie Cole

کتاب Lord of London Town

چسکا هارلو رایت در زندگی لوکس و ممتاز متولد شد. او هرگز چیزی نمی خواست. آینده ای راحت به عنوان یک زن متاهل لندنی در انتظار او است. اما از سیزده سالگی، چسکا یک راز را در خود پنهان کرده است – دلبستگی غیرقابل تزلزل به پسری که هرگز نمی تواند چیزی نزدیک به آرامش به او ارائه دهد. پسری غرق در گناه و غرق در تباهی. پسری که در آغوش مالکیت تاریکی متولد شد. وقتی دنیای به ظاهر کامل چسکا توسط یک دشمن ناشناخته اما مرگبار از هم می پاشد، تنها یک نفر می تواند پیش او بدود.

یک نفر در دنیا که قدرت حفظ امنیت او را دارد. تنها کسی که قلب ضعیف و درهم شکسته اش میل دارد. آرتور ادلی. رئیس جدید ترسناک ترین خانواده جنایتکار در لندن. آرتور که برای به دست گرفتن سکان هدایت شرکت آدلی بسیار جوان است، حتی بیش از هر زمان دیگری بی رحم، مهیب و سرد شده است. دشمنان او در حال چرخش هستند، و او باید بجنگد – و بکشد – تا جایگاه خانواده اش را در بالای دنیای جنایتکاران لندن حفظ کند. جایی برای ضعف، احساسات، یا از دست دادن کنترل وجود ندارد.

اما سپس چسکا با نیروی یک توپ ویرانگر به زندگی او باز می گردد. او در این دنیای تاریک، شریر و تشنه به خون جایی ندارد. و بدتر از آن این است که او در زره غیرقابل نفوذ او چرک تنهاست. او قبلاً یک بار او را کنار زده است، اما این بار او به شدت به او نیاز دارد. او شکسته، گم شده و در خطر است و او تنها کسی است که می تواند کمک کند. آرتور باید از او محافظت کند. او باید کسانی را که جرأت تهدید او را دارند نابود کند، کسانی را که آنچه متعلق به او است را شکار کند.

او تمام لندن را با خاک یکسان می کند تا او را در امان نگه دارد… اما آیا می تواند از خود نیز محافظت کند؟ ارباب تاریکی بدنام شهر لندن با وحشیانه ترین نبرد خود روبرو می شود – وزن فلج کننده گذشته، دشمنان بی امان که در سایه ها کمین کرده اند… و ویرانی که حضور چسکا بر دژ گرانیتی که زمانی قلب او بود می‌آورد.

کتاب Lord of London Town

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tillie Cole

ناشر

Independently published

شابک

979-8696458854

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما