60%

Revenge of the Tipping Point: Overstories, Superspreaders, and the Rise of Social Engineering (متن کامل)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Revenge of the Tipping Point انتقام نقطه اوج اثر Malcolm Gladwell

کتاب Revenge of the Tipping Point

مالکوم گلدول، بیست و پنج سال پس از انتشار اولین کتاب پیشگامانه‌اش، با یک جلد کاملاً جدید بازمی‌گردد که درس‌های «نقطه اوج» را در نوری شگفت‌انگیز و آشکار به تصویر می‌کشد.

چرا میامی…میامی است؟ سرنوشت دلخراش یوزپلنگ از نحوه تربیت فرزندانمان چه می گوید؟ چرا مدارس آیوی لیگ اینقدر به ورزش اهمیت می دهند؟ جادوی سوم چیست و برای هماهنگی نژادی چه معنایی دارد؟ در این اثر تحریک‌آمیز جدید، مالکوم گلدول برای اولین بار در بیست و پنج سال گذشته به موضوع اپیدمی‌های اجتماعی و نقاط اوج بازمی‌گردد، این بار با هدف توضیح بخش تاریک پدیده‌های مسری.

گلدول از طریق مجموعه ای از داستان های جذاب، ظهور یک شکل جدید و دردسرساز از مهندسی اجتماعی را دنبال می کند. او ما را به خیابان‌های لس‌آنجلس می‌برد تا موفق‌ترین دزدان بانک جهان را ببینیم، یک برنامه تلویزیونی فراموش شده از دهه 1970 را دوباره کشف می‌کند که دنیا را تغییر داد، از محل یک آزمایش تاریخی در یک کوچه کوچک در شمال کالیفرنیا بازدید می‌کند.

و تاریخچه ای جایگزین از دو مورد از بزرگترین اپیدمی های روز ما ارائه می دهد: کووید و بحران مواد افیونی. انتقام نقطه اوج شخصی ترین کتاب گلادول است. او با ترکیب مشخص خود از داستان سرایی و علوم اجتماعی، راهنمایی برای درک سرایت های دنیای مدرن ارائه می دهد. وقت آن است که نکات مهم را جدی بگیریم.

کتاب Revenge of the Tipping Point

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Malcolm Gladwell

ناشر

Little, Brown and Company

شابک

978-0316575805

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما