59%

Altered (Carter Kids Book 6) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Altered تغییر یافته اثر Chloe Walsh

کتاب Altered

هوپ کارتر عادت داشت به روزهای خوش و خوشی باور داشته باشد. او همیشه سعی کرده کار درست را انجام دهد – دختر خوبی باشد که همه از او انتظار دارند. تا اینکه هم سلولی سابق عمویش به دنیای او برخورد کرد و وجود غیرقابل اجتناب او را تغییر داد. او بد است او اشتباه می کند. او خطرناک است او تمام چیزی است که او هرگز نمی دانست که می خواهد.

هوپ درگیر ازدواجی است که فقط روی کاغذ واقعی است، در حالی که ناامیدانه عاشق مرد دیگری است، سعی می کند راهی برای محافظت از مردی که قلبش را گرفته است، بدون از دست دادن روحش در این فرآیند بیابد. متأسفانه، راهی که به سعادت او می انجامد، این قدرت را دارد که مردی را که قول داده بود هرگز رها نکند، نابود کند.

چگونه بین عشقی که در تمام عمر می‌شناختید، یا ارتباطی آنقدر عمیق که بر شما تأثیر می‌گذارد، تصمیم می‌گیرید؟ چگونه چیزی را که برای مدت طولانی به آن چسبیده اید رها می کنید؟ چگونه بین آنچه که همه فکر می کنند درست است و آنچه می دانید برای شما مناسب است یکی را انتخاب می کنید؟ آیا شادی خود را رها می‌کنید تا آن‌ها بتوانند شادی خود را داشته باشند یا شانس دومی را که در عشق به شما داده شده است را انتخاب می‌کنید؟ یک چیز مسلم است، هر انتخابی که باشد، کسی بازنده است. یک چیز مسلم است، شما نمی توانید برای همیشه بدوید.

زندگی‌ها برای همیشه تغییر خواهند کرد.

تغییر یافته هفتمین کتاب از مجموعه بچه‌های کارتر است. با توجه به محتوای صریح، بد زبانی، صحنه های دعوا و محتوای جنسی گرافیکی، Altered به خوانندگان بالغ توصیه می شود.

مجموعه Carter Kids:

Treacherous
Always
Thorn
Tame
Torment
Inevitable
Altered

کتاب Altered

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Chloe Walsh

ناشر

Independently published

شابک

978-1980466543

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2017

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما