57%

Taming 7 (Boys of Tommen Book 5) (متن کامل)

Original price was: 560000 تومان.Current price is: 240000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Taming 7 اثر Chloe Walsh

کتاب Taming 7

Taming 7 یک داستان عاشقانه حماسی و فراموش نشدنی در پرفروش‌ترین و پدیده TikTok مجموعه بین‌المللی پسران تامن از کلوئی والش است.

او همان دختر آفتابی است. او دلقک کلاس دوست داشتنی است. اما ابرهای طوفانی در حال غلتیدن هستند و این پسر تامن در شرف جدی شدن است.

بداخلاق ترین پسر تامن، جرارد ‘گیبسی’ گیبسون، همیشه یک کمدین بوده است، اما اکثر مردم آنچه را که در زیر سطح پنهان شده است، نمی بینند. او توسط وقایع گذشته تسخیر شده است و از طنز برای مقابله استفاده می کند و خود واقعی خود را از دنیا پنهان می کند.

کلر بیگز، مظهر آفتاب، همیشه عاشق گیبسی، دوست برادرش و همسایه مورد علاقه اش بوده است. او همیشه جنبه ای را برای او دیده است که به نظر می رسد هیچ کس دیگری متوجه آن نمی شود. او مصمم می شود بهترین دوست دوران کودکی خود را اهلی کند.

هنگامی که خطوط عبور می کنند، مشخص نیست که آیا دوستی گیبسی و کلر زنده خواهد ماند یا خیر. آیا آن را به چیزی بیشتر شکوفا می شود، یا آنها خود را در طبیعت گم می کنند؟

به دنبال شخصیت هایی که خوانندگان آن ها را دوست دارند، Taming 7 فقط عشق شما را به دنیای Boys of Tommen گسترش می دهد. این کتاب برای خوانندگانی که به دنبال:

عاشقانه ایرلندی متقاطع جدید بزرگسالان/YA
دو POV
دوستان به عاشقان
اشک ریزان عصبانی
کتاب‌های جذاب TikTok

کتاب Taming 7

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Chloe Walsh

ناشر

Bloom Books

شابک

978-1464216053

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما