59%

Beneath the Stars (Sugarlake Series Book 1) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Beneath the Stars زیر ستاره ها اثر Emily McIntire

کتاب Beneath the Stars

از نویسنده پرفروش USA TODAY، امیلی مک اینتایر، یک رمان عاشقانه غمگین، شانس دوم و اولین مستقل به هم پیوسته در مجموعه Sugarlake می آید.

آلینا کارسون وقتی یازده ساله است، چیس آدامز را ملاقات می کند، پس از اینکه او در خیابان حرکت می کند و چیزی جز تراشه روی شانه اش حمل می کند و گونه هایش فرو می رود.

بلافاصله او سقوط می کند، قبل از اینکه حتی بداند دوست داشتن چیست، او را دوست دارد. اما صمیمی‌ترین دوست شدن با خواهر کوچک چیس به این معنی است که او از محدودیت‌ها خارج است، مهم نیست چقدر ارتباط آنها برای چیزی بیشتر فریاد می‌زند.

چیس هرگز به پیروی از قوانین اهمیت نمی داد. او که توسط همه کسانی که قرار بود او را دوست داشته باشند، رها کرده است، او شکسته و ناامن است و ترجیح می دهد دیگران را قبل از اینکه فرصتی برای آزار رساندن به او داشته باشند، از خود دور کند. اما چیزی در مورد دختری با موهای طلایی وجود دارد، و قبل از اینکه بتواند جلوی خودش را بگیرد، یواشکی از پنجره او عبور می کند و عمیق ترین رازهایش را زیر ستاره های درخشانش زمزمه می کند.

با گذشت زمان و بزرگتر شدن آنها، او تصمیم می گیرد به عشق آنها فرصتی بدهد، مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند. اما عادت‌های قدیمی سخت از بین می‌روند، و وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد، چیس به بهترین شکل ممکن برمی‌گردد.

خراب کردن همه چیز

چیس ناپدید می‌شود و سال‌ها می‌گذرد و آلینا چاره‌ای جز برداشتن قطعات شکسته‌اش و ادامه کار باقی نمی‌گذارد. تا اینکه یک روز، او برگشت. همه بزرگ شدند و کسب و کار خانواده اش را در دست گرفتند.

وقتی آلینا و چیس با هم پرت می شوند و مجبور می شوند در یک ساختمان کار کنند، احساسات قدیمی دوباره ظاهر می شوند و آلینا به سرعت متوجه می شود که چیس در یک ماموریت است و مصمم به اصلاح اشتباهات گذشته خود است.

با او شروع کنید.

*Beneath the Stars اولین کتاب مستقل به هم پیوسته در مجموعه The Sugarlake است. این شامل محتوای بالغ و گرافیکی است.*

کتاب Beneath the Stars

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Emily McIntire

ناشر

Emily McIntire

شابک

978-1734999402

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما