61%

Unf*ck Your Mind: Shatter Your Limiting Beliefs to Become Who You Were Meant to Be (متن کامل)

Original price was: 350000 تومان.Current price is: 135000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Unf*ck Your Mind ذهن خود را خنثی کنید اثر Janna Johnson

کتاب Unf*ck Your Mind

صفحات جذاب Unf*ck Your Mind شما را به سفری در کنار نویسنده Janna Johnson می برد، زیرا او تبدیل شگفت انگیز خود را از یک بازمانده بیماری لایم به چراغ امید و توانمندی نشان می دهد. این کتاب گواهی است بر انعطاف پذیری باورنکردنی روح انسان و تأثیر عمیق یک طرز فکر مسلح به عزم تزلزل ناپذیر.

جانا جانسون، متخصص تغذیه و ذهنیت برجسته، از تجربیات دست اول خود در اسارت شدن در گذشته و سپس رهایی از زنجیر شک به خود و ترس استفاده می کند تا به قدرت دگرگون کننده ذهنیت مثبت دست یابد. روایت الهام‌بخش او به ما نشان می‌دهد که همه ما این پتانسیل را داریم که محدودیت‌های خود تحمیلی خود را از بین ببریم.
جانا در گزارش صمیمی خود نشان می دهد که چگونه درمان زخم های قدیمی کلید باز کردن قفل زندگی سرشار از فراوانی و هدف است. او در توصیف پیروزی هایش بر ناملایمات فیزیکی، نیروی درونی باورنکردنی را به ما یادآوری می کند که در درون هر یک از ما نهفته است.

Unf*ck Your Mind فراتر از یک خاطره است. این راهنمای تحول شخصی است و شامل بینش‌های عملی، تمرین‌های روشنگر، و خرد عمیقی است که خوانندگان را قادر می‌سازد تا با باورهای محدودکننده‌شان در مسیرشان به سوی پیروزی و تحقق نهایی مقابله کنند.

کتاب Unf*ck Your Mind

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Janna Johnson

ناشر

Landon Hail Press

شابک

978-1959955276

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما