62%

How to Read People Like a Book: A Guide to Speed-Reading People, Understand Body Language and Emotions, Decode Intentions, and Connect Effortlessly (Communication Skills Training Book 3) (متن کامل)

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب How to Read People Like a Book چگونه مردم را مانند یک کتاب بخوانیم اثر James W Williams

کتاب How to Read People Like a Book

آیا می‌توانیم واقعاً بخوانیم که دیگران حتی قبل از گفتن یک کلمه به چه چیزی فکر می‌کنند؟
آیا ما واقعا قادر به دانستن آنچه در ذهن دیگران است، چه احساسی دارند، یا برنامه های آنها چیست؟

پاسخ بله است – و آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید! به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه سریع و دقیق همه چیز را در مورد افرادی که ملاقات می کنید یاد بگیرید.

چگونه مردم را مانند یک کتاب بخوانیم، خواندنی جذاب است که هر آنچه را که در مورد خواندن زبان بدن دیگران، یادگیری انگیزه‌های آنها، و کشف مقاصد واقعی آن‌ها نیاز دارید، به شما می‌آموزد تا بتوانید روابط عمیق‌تر و معتبرتری را در هر زمان و هر مکان تقویت کنید!

کتاب How to Read People Like a Book

در هنر خواندن مردم مانند یک کتاب مسلط شوید!
جیمز دبلیو ویلیامز، استاد ارتباطات و متخصص زبان بدن، مادام‌العمر شیفته نمایش‌هایی مانند «CSI»، «The Mentalist» و «Lie to Me» بوده است، عمدتاً به این دلیل که شخصیت‌هایی را به نمایش می‌گذارند که مهارت زیادی در کشف کردن مردم بیرون دارند.

به نظر می رسد این افراد توانایی اسرارآمیزی برای غواصی غریزی در چرایی رفتارهای افراد دارند – تا جایی که حتی می دانند بعداً چه خواهند گفت یا چه خواهند کرد.

آنها راهی برای برقراری ارتباط با مقاصد خود دارند تا واقعاً هدف خود را به آن سوق دهند. و به نوعی، آنها حتی می توانند به سرعت تشخیص دهند که آیا کسی سعی در دستکاری یا سوء استفاده از آنها دارد یا خیر!

آیا این یک ابرقدرت است؟ ممکن است اینطور به نظر برسد. اما، در واقعیت، این مهارتی است که هر کسی می تواند آن را توسعه دهد!

این یک مهارت قدرتمند و تغییردهنده بازی است که می‌توان آن را با منابع مناسب تقویت کرد و نحوه خواندن افراد مانند کتاب ابزار عالی برای کمک به شما در انجام آن است.

از طریق تحقیقات گسترده جیمز در طول سال ها، او رازهایی را در مورد کشف سریع و دقیق تک تک افرادی که ملاقات می کنید – بدون شنیدن صحبت های آنها – کشف کرد!

کتاب How to Read People Like a Book

در این راهنمای تغییر بازی برای خواندن افراد، شما:

_روابط قوی‌تری را تقویت کنید و بدانید که دقیقاً باید به دنبال چه چیزی با رد کردن افسانه‌ها و تقویت حقایق باشید که خواندن زبان بدن را به ابزاری کاربردی و دقیق برای موفقیت تبدیل می‌کند.
_با یادگیری در مورد تیپ های مختلف شخصیت و نحوه رفتار آنها، رویکرد خواندن زبان بدن خود را شخصی سازی کنید
_با صحبت کردن به زبان مناسب افکار خود را بهتر بیان کنید، چه با یک درونگرا صحبت کنید چه برونگرا
_در هر زمان و هر مکان، یک ارتباطگر ماهر باشید و هر جا که می روید، بهترین تاثیر را بر افراد جدید و آشنا بگذارید
_آنچه مردم واقعاً می گویند را رمزگشایی کنید و با یادگیری آنچه که آنها را برمی انگیزد دقیقاً آنچه را که باید بشنوند به آنها بگویید.
_وقتی صحبت با افراد مختلف از همه اقشار به میان می آید، عمیق تر حفاری کنید و بین خطوط بخوانید و تأثیر ماندگاری ایجاد کنید.
_با یادگیری هنر برش نازک، قضاوت های دقیقی داشته باشید که بر توانایی شما برای اتصال بر اساس کوچکترین جزئیات تأثیر مثبت بگذارد.
_در خود واقعی خود غوطه ور شوید و چگونه می توانید بهترین بخش های شخصیت خود را برای ایجاد ارتباط با دیگران به نمایش بگذارید
_و خیلی بیشتر!

کتاب How to Read People Like a Book

دانستن اینکه دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید و به تیپ های شخصیتی مختلف در سناریوهای مختلف چه بگویید، می تواند دلهره آور و حتی غیرممکن باشد. این کتاب همه چیز را برای شما آسان می کند.

همه راه‌هایی را که می‌توانید مهارت‌های لازم برای تندخوانی افراد، کشف مقاصد واقعی آن‌ها، و مهم‌تر از همه، ایجاد ارتباطات واقعی را توسعه دهید، خواهید دید.

شما نیازی به مدرک روانشناسی یا تجربه کارآگاهی مانند شخصیت هایی که در بالا ذکر کردیم ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک ذهن باز است، چند دقیقه در روز، و یک کپی از چگونه مردم را مانند یک کتاب بخوانیم تا به طور موثر مردم را در هر زمان و هر مکان بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید!

کتاب How to Read People Like a Book

توضیحات تکمیلی

نویسنده

James W Williams

ناشر

Independently published

شابک

978-8626717519

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما