63%

Kríe Captivity (The Nira Chronicles Book 1) (متن کامل)

Original price was: 310000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Kríe Captivity اسارت کری اثر Kora Knight

کتاب Kríe Captivity

نیرا جدیدترین سیاره ترسیم شده توسط شرکت Astrum Industries. تازه کشف شده کاملا ناشناخته اما برای مدت طولانی اینطور نخواهد بود. به رهبری کاپیتان الک هملین، تیمی از کاشفان فرود اضطراری می کنند و به زودی با اولین بومی نیران خود مواجه می شوند. کری نر عظیم الجثه مملو از عضله، شاخ و نیش کوچک و سیاه رنگ دارد. خوشبختانه، او دوستانه است. یا به این ترتیب به آنها اجازه می دهد باور کنند.

Kríe با کمک بسته خود، تیم الک را به اسارت می گیرد و قصد دارد آنها را برای سود بفروشد. اما این نیران ها فقط زیرک نیستند، آنها مغرور و سلطه جو هستند. و مهمتر از همه، به شدت جنسی. این توضیح می‌دهد که چرا در سفرشان برای فروش اجناس جدیدشان، تیم الک را با یک داروی مقوی قوی تغذیه می‌کنند. هیچ چیز مانند برخی سرگرمی های منحط در کنار.

به زودی تیم خود را با تب و تاب در تلاش برای مقاومت در برابر میل فزاینده برای برخورد فیزیکی با اسیرکنندگان خود می بیند. اما همانطور که اشتیاق غالب می شود و پیوندهای غیرمنتظره شکل می گیرد، ناگهان خیلی چیزهای بیشتری در خطر است. آیا زمانی که زمان باقی نمانده است، تغییر در دیدگاه کری برای تغییر سرنوشت تیم الک کافی خواهد بود؟

هشدار: داستان های اروتیک. حاوی عناصر دوبله/محرمانه ملایم، و صریحاً سکس همجنس گرایان سوزان با نرهای عجیب و غریب و بی شرمانه از تبار ماورایی.

کتاب Kríe Captivity

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Kora Knight

ناشر

Independently published

شابک

978-1976872952

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2016

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما