59%

Wings So Wicked (Golden City book 1) (متن کامل)

Original price was: 450000 تومان.Current price is: 185000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Wings So Wicked بال خیلی بد اثر Emily Blackwood

کتاب Wings So Wicked

بالها خیلی بد
رمان شهر طلایی
تاریک ترین قلب ها در سایه ها آرامش می یابند

هانتیر در تمام زندگی خود برای بقا جنگیده است. او که زیر نظر لرد، استاد قاتلان در Midgrave بزرگ شده است، بیش از بیست سال را صرف یادگیری کشتن خون آشام های تشنه خون و تباهی کرده است که در تاریکی کمین کرده اند. هانتیر کشنده ترین فای در پادشاهی است، به همین دلیل است که لرد او را برای تکمیل ماموریت بعدی انتخاب می کند.

هانتیر باید از مدرسه علمیه مویرا جان سالم به در ببرد و به شهر طلایی تبدیل شود – جامعه نخبگان اسرارآمیز متشکل از چند فرشته باقیمانده و شیاد جادویی که بدون جنایت، بدون فقر، و مطمئناً بدون خون آشام در تجملات زندگی می کنند.

تنها زمانی که او به آکادمی می رسد، مجبور می شود با ولف – فرشته وحشتناک سقوط کرده ای که به طور اتفاقی هویت قاتل او را می داند – اتاق کند.

هانتیر که مصمم است سرش را در مویرا پایین نگه دارد، تمام تلاشش را می کند تا ولف را نادیده بگیرد. با گذشت زمان، او نه تنها تنها فردی می شود که می تواند به او تکیه کند، بلکه کسی است که ممکن است او را از طریق آزمایش های تهدید کننده زندگی برای ورود به شهر طلایی زنده نگه دارد.

یک گرگ و شکارچیش آکادمی که برای شکستن آنها طراحی شده است.

هانتیر دست به هر کاری می زند تا استاد قاتل را راضی کند، اما ولف شروع به آزمایش او به روش هایی می کند که هرگز تصور نمی کرد. آیا او به اندازه کافی قوی است که به ماموریت پایبند باشد؟ یا آیا حقایق و اتحادهای جدید همه چیز را در معرض خطر قرار خواهند داد؟

Wings So Wicked یک رمان عاشقانه فانتزی بزرگسالان جدید با فاه ها، خون آشام ها، فرشتگان سقوط کرده، آزمایش های جادویی، شخصیت های اصلی خشن، تم های تاریک، نزدیکی اجباری، لحظات “چه کسی این کار را با شما انجام داد”، مردان صاحب اختیار، رقبای عاشقان، جوامع نخبه، پنهان است. هویت، و خیلی چیزهای دیگر. خوانندگانی که عاشق تنظیمات آکادمی، شخصیت های اصلی غرق در تاریکی، اضطراب و عاشقانه های آهسته هستند، این داستان را خواهند بلعید!

کتاب Wings So Wicked

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Emily Blackwood

ناشر

Independently published

شابک

979-8873772728

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما