59%

Blood So Brutal (Golden City Book 2) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Blood So Brutal خون خیلی وحشیانه اثر Emily Blackwood

کتاب Blood So Brutal

هانتیر بهتر از اینکه به کسی اعتماد کند می دانست.

او وارد شهر طلایی شد، اما متوجه شد که تمام آرزوهایش از بین رفته است. هیچ ایمنی، هیچ تجملی، هیچ جامعه نخبه ای وجود ندارد. تنها فرشته شیطان صفت و نقشه های تاریک و پیچیده اش برای استفاده از او برای قدرت وجود دارد.

این برنامه ها شامل ازدواج با هانتیر و ولف است، حتی اگر او ترجیح می دهد بمیرد تا با او ازدواج کند.

هانتیر مجبور می شود در مورد میراث واقعی خود و جادوی دست نخورده خود بداند در حالی که او در اطراف شهر طلایی به عنوان سلاح مورد علاقه جدید فرشته فرشته رژه می رود. ولف هیچ کاری نمی تواند بکند جز تماشای اینکه چگونه او را دستکاری می کنند و با او بازی می کنند، اما یک چیز تغییر نکرده است: او هرگز اجازه نخواهد داد که هیچ کس دیگری دستش را دراز کند. حتی اگر او را تحقیر کند.

خیانت عمیق است، اما خون عمیق تر. هانتیر و ولف در حالی که با سقوط یک قدرت و ظهور قدرت دیگری روبرو می شوند، آزمایش های وفاداری و حقایق جدید را پشت سر می گذارند. خانواده ها شکسته می شوند. دوستی ها بالا می رود. آیا آنها آنچه را که برای زنده ماندن لازم است دارند؟ و آیا آنها به اندازه کافی قوی هستند که اشتباهات دهه های قبل را اصلاح کنند؟

Blood So Brutal یک رمان عاشقانه فانتزی بزرگسالان جدید با فاه ها، خون آشام ها، فرشتگان سقوط کرده، آزمایش های جادویی، شخصیت های اصلی خشن، تم های تاریک، نزدیکی اجباری، لحظات “چه کسی این کار را با شما انجام داد”، مردان صاحب اختیار، رقبای عاشقان، جوامع نخبه، پنهان است. هویت، و خیلی چیزهای دیگر. خوانندگانی که عاشق تنظیمات آکادمی، شخصیت های اصلی غرق در تاریکی، اضطراب و عاشقانه های آهسته هستند، این داستان را خواهند بلعید!

کتاب Blood So Brutal

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Emily Blackwood

ناشر

Independently published

شابک

979-8334588813

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما