60%

Edin (Monstrous Book 2) (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Edin ادین اثر Lily Mayne

کتاب Edin

زمانی که هیولاها روی زمین برخاستند، من یک پسر بچه بودم و انسان ها را مجبور کردند که به خطوط ساحلی فرار کنند و در شهرهای تنگ، کثیف و تحت کنترل ارتش زندگی کنند. به محض اینکه توانستم برای فرار سرباز زدم.

اکنون، من دوازده سال است که در ارتش هستم و زخم‌ها و قسمت‌هایی از بدن از دست رفته برای اثبات آن دارم. به‌عنوان یک سرباز سرسخت که زمان مناسب خود را در زباله‌ها سپری کرده است – مکانی خطرناک که هیولاها آزادانه در آن پرسه می‌زنند – فکر نمی‌کردم دیگر چیزی بتواند مرا غافلگیر کند.

اما بعد شرایط مرا مجبور کرد با یک هیولای بنفش بزرگ و آزاردهنده که مغرور و رئیس است و همه دکمه‌های من را به بدترین و بهترین شکل فشار می‌دهد. من به کمک او نیاز دارم و از نیاز به کمک کسی متنفرم. اما هر چه بیشتر با او وقت می گذرانم، بیشتر متوجه می شوم که شاید چیزهای بیشتری از او نیاز دارم. و اینکه شاید او هم به چیزهایی از من نیاز داشته باشد.

اما من هنوز یک سرباز هستم. من هنوز مسئولیت دارم. مهم نیست که من چه احساسی نسبت به ادین دارم، زیرا نمی توانیم با هم باشیم. خیلی خطرناکه

هر چند این مانع نمی شود که او را بخواهم.

Edin کتاب دوم از مجموعه هیولاها است، یک مجموعه فانتزی پسا آخرالزمانی m/m که بر روی هیولاها و مردان انسانی متمرکز می شود که عاشق می شوند. بهتر است سریال را به ترتیب بخوانید.

هشدار: این داستان عاشقانه m/m حاوی محتوای صریح است و برای خوانندگان جوان مناسب نیست. همچنین حاوی تصاویر گرافیکی از شکنجه و خشونت است و به PTSD اشاره می کند.

کتاب Edin

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8458222624

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما