60%

The Rycke (Monstrous Book 3) (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Rycke رایک اثر Lily Mayne

کتاب The Rycke

زندگی به عنوان یک مهاجم در زباله‌ها، جایی که هیولاها پرسه می‌زنند و ارتش در کمین است، به همان اندازه که به نظر می‌رسد آسان است.

من مدت زیادی است که اینجا بوده ام و ترسی که هر بار که مجبور می شوم از دیوارهای اردوگاهمان بیرون بروم تا پاکسازی کنم، در خونم جاری می شود، هرگز محو نمی شود. مهم نیست که با چه تعداد هیولا روبرو می شوید – و باید از آنها فرار کنید – هرگز آسان تر نمی شود.

اما وقتی در یک پایگاه نظامی متروکه با یک هیولای مقید و مجروح روبرو می شوم، نمی توانم او را پشت سر بگذارم. حضور او در اردوگاه ما باعث تنش می‌شود، اما وقتی می‌توانم جنبه متفاوتی از او ببینم، نمی‌توانم به خودم اهمیت بدهم – وقتی او در زیر درد و آسیب‌های طولانی‌مدت شروع به نشان دادن او به من می‌کند.

اما علیرغم طبیعت ملایم او، به زودی متوجه می شوم که چرا دیگران اینقدر ناامید هستند که او را در اختیار داشته باشند. چرا ارتش و حالا این غریبه ای که بیرون اردوگاه ما کمین کرده، می خواهند او را به زنجیر باز کنند و از من بگیرند.

چیزی زیر پوستش پنهان شده است. چیزی که تمام زندگی من را تهدید می‌کند، زندگی‌ای که سال‌هایم را با دقت برای محافظت از اینجا صرف کرده‌ام.

دلیلی وجود دارد که چرا همه هیولاهای دیگر از او می ترسند.

The Rycke کتاب سوم از سری هیولاها است، یک مجموعه فانتزی پسا آخرالزمانی m/m که شامل هیولاها و انسان هایی است که عاشق می شوند. بهتر است سریال را به ترتیب بخوانید.

هشدار: این داستان عاشقانه m/m حاوی محتوای جنسی صریح است و برای خوانندگان جوان مناسب نیست. همچنین حاوی تصاویر گرافیکی از شکنجه و خشونت است و به PTSD می پردازد.

کتاب The Rycke

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8458704267

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما